بر اساس اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی ریاست جمهوری،‌
شرکت بیمه البرز در مدیریت امور اسناد
به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد
به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه البرز،‌ در پنجمین همایش مدیران اسناد کشور که با حضور مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار شد از بیمه البرز با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.
همچنین در این مراسم از محمد علی نمازی و ناهید بیگ زاده،‌ دو تن از کار‌شناسان بیمه البرز در بخش کارشناسان برتر اسناد دستگاه‌ها قدردانی شد. این گزارش حاکی است در این همایش علاوه بر شرکت بیمه البرز از وزارت امور اقتصادی و دارایی،‌ وزارت بهداشت و درمان،‌ قوه قضاییه و سازمان تبلیغات اسلامی نیز قدردانی شد. بنابراین گزارش،‌ پنجمین همایش مدیران اسناد با حضور دویست و پنجاه تن از مدیران و کارشناسان اسناد و روسای دبیرخانه‌های سراسر کشور به منظور ارزیابی اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌ها در زمینه مدیریت اسناد، نظارت، بازرسی، بررسی، ارزشیابی، تعیین‌تکلیف سوابق راکد و تنظیم، تجهیز و متحدالشکل سازی بایگانی‌های اسناد، بازآموزی مقررات و آموزش آخرین اطلاعات و قوانین و مقررات تهیه شده توسط سازمان در زمینه مدیریت اسناد الکترونیکی با تکیه بر اتوماسیون اداری و جلب حمایت و همفکری دستگاه‌ها در اجرای قوانین مذکور، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های تخصصی آنان و قدردانی و سپاس از مدیران و کار‌شناسان اسناد بر‌تر در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها، نهم آذرماه درتالارهمایش ساختمان آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.


بیمه البرز بیش از ۲۴۱ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد
بیمه البرز در سال گذشته در رشته بیمه آتش سوزی ۲۴۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال به بیمه‌‌گزاران خسارت دیده خود خسارت ‌پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز،‌ پرداخت خسارت‌های مذکور در پی وقوع دو هزار و ۶۳ فقره حادثه آتش سوزی انجام شده است. همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۱ در یک هزار و ۵۵۱ پرونده آتش سوزی،‌ مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال خسارت پرداخت کرد. این شرکت در مجموع طی دو سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲،‌ تنها در در رشته بیمه‌های آتش سوزی مبلغ ۴۰۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال خسارت به بیمه گزاران زیان‌دیده خود،‌ خسارت پرداخت کرده است.


پرداخت خسارت ۹۰۳ میلیارد ریالی بیمه البرز در رشته ثالث
بیمه البرز در سال گذشته در رشته ثالث جانی خودرو و حوادث راننده،‌ بیش از ۹۰۳ میلیارد ریال به زیان‌دیدگان،‌ خسارت پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز، این شرکت در سال ۱۳۹۲ طی ۵۰۷ فقره پرونده خسارت ثالث جانی خودرو مبلغ ۸۰۶ میلیارد ریال و در ۷۹ پرونده خسارت مربوط به حوادث راننده مبلغ ۹۷ میلیارد ریال خسارت به آسیب دیدگان حوادث رانندگی و بازماندگان آنها خسارت پرداخت کرد. این گزارش حاکی است،‌ بیمه البرز در سال ۱۳۹۱ نیز در این دو بخش از بیمه نامه ثالث خودرو،‌ طی ۲۵۲ فقره حادثه رانندگی در مجموع ۴۰۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است. بر این اساس،‌ شرکت بیمه البرز در سال‌های ۹۱ و ۱۳۹۲ در مجموع بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش ثالث جانی و حوادث رانندگی خودرو،‌ خسارت پرداخت کرده است.