دنیای اقتصاد- هنوز یک هفته از تجمع تعدادی از سهامداران «پدیده» در مقابل استانداری خراسان رضوی نمی‌گذرد که این‌بار آنان در مقابل دفتر فروش سهام این شرکت در خیابان خیام تجمع کردند. به گزارش فارس، حدود 100 نفر از سهامداران پدیده شاندیز، روز دوم اسفند ماه در مقابل دفتر فروش سهام این شرکت در محل خیابان خیام تجمع کرده و نسبت به بلاتکلیفی وضعیت سهامداران اعتراض کردند. تجمع سهامداران معترض در مقابل دفتر فروش سهام پدیده منجر به بسته شدن خیابان خیام شد که با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد این گره ترافیکی پس از متفرق کردن سهامداران باز شد.

وزیر دادگستری: فعالیت شرکت‌های
پدیده متوقف نخواهد شد
تجمع سهامداران پدیده در حالی صورت گرفته که به گزارش ایرنا، وزیر دادگستری در روز 29 بهمن ماه گفته بود: دفاتر پدیده از این جهت بسته شده که هیچگونه سپرده‌گذاری جدیدی صورت نگیرد و فعالیت سپرده‌گذاران قبلی مشکلی ندارد و فعالیت‌های این شرکت برای همیشه متوقف نمی‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه توسعه بی‌رویه جذب سرمایه و افزایش سهام این شرکت غیرقانونی بوده و ارزش افزوده سهام که افزایش پیدا کرده، مورد اشکال است، تصریح کرد: پرونده پدیده در حال بررسی و اقدام است.