سریر  سرویس، ارائه دهنده  خدمات رایانه ای  به 15 هزار خریدار
راه اندازی یکی از جامع ترین و به‌روزترین پورتال های اینترنتی، سیستم اتوماسیون خدمات پس از فروش و نخستین ارائه کننده سرویس پاسخگویی تلفنی فنی برای تجهیزات رایانه ای از جمله توفیقات این شرکت طی سالهای گذشته است.
شرکت سریرسرویس یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات رایانه ای در کشور است که در جشنواره حمایت از حقوق مصرف کننده به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده نائل آمده است.
سریر اینترنشنال که پیش‌تر فعالیت خود در این عرصه را از طریق کشور سنگاپور و در سطح جهانی آغاز کرده بود از سال ۱۳۷۱ و هم‌زمان با آغاز ورود جدی سیستم‌های کامپیوتری به کشور با تاسیس شرکتی بازرگانی، فعالیت رسمی خود در زمینه خرید و فروش قطعات کامپیوتری در ایران را آغاز کرد.
پس از آن و با رشد روزافزون تقاضا برای قطعات و محصولات کامپیوتری و همچنین افزایش فروش این کالاها در بازار و به‌منظور جلب رضایت مشتریان، شرکت سریر سرویس (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۸۳ با هدف ارایه خدمات پس از فروش به خریداران قطعات عرضه شده با هویتی مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.
از این برهه به بعد مجموعه خدمات پس از فروش سریر با مدیریت مستقل و در قالب یک شرکت خدمات پس از فروش قطعات کامپیوتری و با استفاده از زیرساخت‌های فنی و نیروی متخصص در دو حوزه مجزا به ‌فعالیت خود ادامه داده است.
بخش اول ارایه خدمات پس از فروش به قطعات و محصولات عرضه شده و پشتیبانی از مشتریان این شرکت را در برمیگیرد و حوزه دوم به عقد قرارداد پشتیبانی مستقل با واردکنندگان قطعات و محصولات کامپیوتری از جمله حافظه‌های اصلی و جانبی، درایوهای نوری، سیستم‌های کامپیوتری قابل حمل مانند نوت‌بوک و نت‌بوک اختصاص دارد.
سریرسرویس به لطف پروردگار و با تکیه بر تجربیات اندوخته در سال‌های گذشته در این زمینه به توفیقات فراوانی دست یافته که از آن‌جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارایه سرویس به بیش از ۱۵ هزار خریدار محصولات تحت پوشش در سال.
راه‌اندازی یکی از جامع‌ترین و به‌روزترین پورتال‌های اینترنتی در میان شرکت‌های با رشته فعالیت مشابه، به‌منظور ایجاد درگاهی برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارایه سرویس‌های به‌روز از جمله بررسی اصالت کالا، پرسش و پاسخ، مرکز بارگذاری درایورها، فروشگاه اینترنتی و مانند آن در کنار ایجاد جریان اطلاعاتی.
راه‌اندازی سیستم اتوماسیون خدمات پس از فروش اختصاصی با قابلیت‌های فراوان از جمله حفظ تاریخچه خدمات کالا، ارایه گزارش‌های کاربری و مدیریتی، خودکارسازی گردش کار و ثبت تمامی مراحل ارایه خدمت به هرکالا با جزییات کامل، ارایه گزارش لحظه‌ای به مشتریان از طریق سرویس ارسال پیامک و آگاه‌سازی ایشان از وضعیت کالا و موارد متنوع دیگر.
یکی از نخستین شرکت‌های ارایه کننده سرویس پاسخ‌گویی تلفنی فنی برای تجهیزات رایانه‌ای تحت پوشش به‌صورت ۲۴/۷ (هفت روز هفته / ۲۴ ساعت شبانه‌روز) از سال ۱۳۸۷
خبررسانی منظم و مستمر حوزه فناوری اطلاعات در قالب خبرنامه الکترونیکی با ۱۵۰۰ عضو ثابت و نزدیک به ۱۰ هزار خواننده آزاد.
از سال ۱۳۸۹ شرکت سریرسرویس با نزدیک به دو دهه تجربه در امر خدمات پس از فروش، تمرکز خود را روی ارایه سرویس‌های متنوع پشتیبانی و عقد قرارداد با واردکنندگان مستقل قطعات و محصولات کامپیوتری افزایش داد.