از سرمایه گذاری در استان تهران حمایت می کنیم
سید حسین هاشمی: سیاست دولت یازدهم تاکید بر نقش پررنگ مردم در سرمایه گذاری است و این سیاست در استان عملیاتی شده است از سرمایه گذارانی که ایده تازه ای برای سرمایه گذاری در استان تهران داشته باشند ،استقبال می کنیم.
سید حسین هاشمی استاندار تهران در مصاحبه ای با بیان این مطلب گفت: سیاست دولت یازدهم تاکید بر نقش پررنگ مردم در سرمایه‌گذاری است و این سیاست در استان عملیاتی شده است . وی همچنین با بیان اینکه مردم مالیات می دهند تا خدمات بگیرند افزود: در بودجه سال جاری ۸/۵۲ درصد مالیات کشور از تهران تامین می شودو مردم انتظار دارند خدمات مناسبی بگیرند. هاشمی در مورد نظارت بر ادارات استان گفت: یکی از برنامه هایی که ما انجام می دهیم سرزدن به ادارات بدون اطلاع قبلی است که نتایج خوبی از این برنامه گرفتیم. در مورد رعایت عدالت و انتصابات جدید در استان تهران استاندار تصریح کرد: این موضوعات را در استانداری تهران مد نظر داشته و عملیاتی کردیم که براین اساس برخی از مدیران جابجا شدند، برخی تغییر کردند و برخی سرجای خود ماندند.
وی با اشاره به توجه به صنعت ریلی در استان تهران نیز گفت: گسترش قطار شهری در استان از اقدامات مهم در حال اجرا و راه اندازی متروی ورامین در دستور کار است.