آشنایی با شرکت خدمات اول مخابرات
شرکت خدمات اول مخابرات در سال 1391 با مصوبه مجمع شرکت مخابرات ایران، با نام اختصاری خدمات اول مخابرات، تاسیس شد. این شرکت با هدف بازاریابی و فروش محصولات و خدمات شرکت مخابرات استان تهران و البرز در بیش از 106 شعبه فعالیت خود را آغاز کرد. تعداد نیروی انسانی این شرکت از 2500 نفر در آغاز کار، اکنون به 28 هزار نفر رسیده است.

شرکت خدمات اول مخابرات مجری ایجاد و بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز تماس (Contact Center) بخش خصوصی کشور و مرکز داده (Data Center) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران است که با شعار «سبکی تازه، خدماتی نوین» و به منظور ارتقای کیفی و کمی در ارائه سرویس‌های جدید مخابراتی در شعب، گام‌های موثری برداشته است.

به طور کلی اهداف شرکت خدمات اول مخابرات ایران عبارت‌اند از افزایش سود در راستای رضایتمندی سهامداران، مشتریان و پرسنل از طریق ارائه سرویس‌های مخابراتی؛ افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتریان در راستای اهداف شرکت مخابرات ایران؛ و ایجاد زمینه برای ارائه سرویس‌های جدید مخابراتی با توجه به نیاز مشتریان شرکت مخابرات ایران.

حوزه فعالیت شرکت خدمات اول مخابرات را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: امور مربوط به پاسخگویی مشترکان تلفن ثابت؛ امور مربوط به MDF مراکز مخابراتی؛ امور مربوط به واگذاری خطوط مراکز مخابراتی؛ امور مربوط به پشتیبانی مالی و اداری؛ امور مشترکان و متقاضیان همراه اول؛ امور مربوط به پاسخگویی118؛ پشتیبانی شبکه دیتا؛ نظارت بر شبکه هوایی؛ توزیع کارت‌های تلفن و IN؛ امور مربوط به بازرگانی داخلی و خارجی شامل واردات و فروش مودم و تجهیزات مخابراتی؛ تأمین اقلام سرمایه‌ای و مصرفی؛ خدمات انتظامی و نگهبانی؛ پاسخگویی به مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران با شماره 2010؛ پاسخگویی به سامانه 141) سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ (فروش کارت شارژ و سیم‌کارت؛ و دیگر خدمات مرتبط با صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور.