در چهاردهمین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، شرکت «یک و یک» موفق به دریافت تندیس طلایی استان فارس و گواهینامه حامی حقوق مصرف‌کنندگان در سطح کشوری گردید. شرکت دشت مرغاب ( یک و یک) در چهاردهمین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان فارس که ششم اسفندماه جاری برگزار شد، موفق به دریافت تندیس طلایی و گواهینامه شد. همچنین در همایش سراسری که نهم اسفند در مرکز همایش‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد.
این در حالی است که از بین ۳۵۹ شرکت متقاضی، ۷۲ شرکت در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی قرار داشتند و ۱۶ شرکت واجد شرایط معرفی شدند.
در این ارزیابی که هر سال توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در تهران و سایر استان‌ها و بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری انجام می‌شود، بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف‌کننده، طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب، به مردم معرفی شده و تندیس ملی و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به آنها اعطا می‌شود.