هشدارهای انتخاباتی مدیرکل به اهالی ورزش
دنیای اقتصاد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تحت هیچ شرایطی اجازه استفاده از امکانات ورزشی برای تبلیغ یک جناح خاص سیاسی و یا یک کاندیدای انتخابات را نمی‌دهد.
به گزارش ایسنا، کوروش صبوریان در خصوص این موضوع که برخی از روسای هیات‌های ورزشی قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند، افزود: اگر روسای هیات‌ها می‌خواهند در انتخابات کاندیدا شوند باید از مسئولیت خود استعفا دهند، زیرا وزارت ورزش در موضوع انتخابات بی‌طرف است و اجازه سوءاستفاده به هیچ یک از جریان‌های سیاسی را نمی‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: هرچند تاکنون در این زمینه گزارشی ارائه نشده اما از تمامی مسئولان و روسای هیات‌های ورزشی استان تقاضا داریم که علاوه بر اینکه تمامی موارد قانونی را رعایت کنند اجازه سوءاستفاده از امکانات مجموعه خود را به یک جریان خاص سیاسی ندهند. وی افزود: وزیر ورزش و جوانان تاکنون در این زمینه توصیه‌هایی را به تمامی استان‌های کشور داشته‌اند و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز بر اساس همین توصیه‌ها عمل خواهد کرد.

گفتنی است140 هزار ورزشکار در قالب 48 هیات ورزشی در استان شش میلیون نفری خراسان رضوی سازماندهی شده و فعالیت دارند. برآورد شده دست‌کم پنج برابر این تعداد نیز به صورت سازمان‌نیافته و یا در قالب ورزش‌های همگانی در سطح استان فعالیت داشته باشند. در مجموع 300 هزار ورزشکار، مربی و داور رشته‌های مختلف در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که از این تعداد حدود 160 رشته ورزشی تحت پوشش بیمه قرار دارد