دیدگاه شرکت آسیا‌ناما
در شرکت آسیاناما مدیران ارشد سازمان اطمینان حاصل می‌نمایند که نیازهای حال و آینده مشتریان و سایر ذینفعان شناسایی شده و بر اساس آن راهبرد سازمان تدوین و جاری گردیده است.

ارزش‌های سازمانی و سیستم‌های مدیریتی لازم برای ارتقاء ابعاد گوناگون کیفیت محصول را تعریف، اندازه‌گیری و بازنگری می‌نمایند. چشم‌انداز، ماموریت، اهداف و سیاست‌های کلان شرکت آسایاناما بر اساس نیاز‌های بازار و مشتریان و سازمان تعیین می‌گردد و همزمان با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات ISO/TS 16949 از سال 93 اهداف کیفی شرکت در قالب بیانیه خط مشی کیفیت تصویب و اطلاع‌رسانی شده است.

در شرکت آسیاناما مدیران ارشد سازمان اطمینان حاصل می‌نمایند که نیازهای حال و آینده مشتریان و سایر ذینفعان شناسایی شده و بر اساس آن راهبرد سازمان تدوین و جاری گردیده است. ارزش‌های سازمانی و سیستم‌های مدیریتی لازم برای ارتقاء ابعاد گوناگون کیفیت محصول را تعریف، اندازه‌گیری و بازنگری می‌نمایند.

چشم‌انداز، ماموریت، اهداف و سیاست‌های کلان شرکت آسایاناما بر اساس نیاز‌های بازار و مشتریان و سازمان تعیین می‌گردد و همزمان با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات ISO/ TS 16949 از سال 93 اهداف کیفی شرکت در قالب بیانیه خط مشی کیفیت تصویب و اطلاع‌رسانی شده است. ماموریت این شرکت ایجاد ارزش پایدار نزد مشتریان، کارکنان و سهامداران از طریق سرمایه‌گذاری در زمینه تولید مخازن گاز طبیعی خودرو برای ایجاد هوایی پاک و محیط زیستی سالم‌تر و تولید مخازن تحت فشار مشابه (مخازن اکسیژن، نیتروژن و آرگون و ... ) و مخازن گاز طبیعی خودرو می‌باشد. در چارچوب این ماموریت اقدام به شناسایی و امکان‌سنجی فناوری‌های نوین و دستاوردهای سایر کشورهای جهان در زمینه تولید مخازن گاز طبیعی خودرو و مخازن تحت فشار و یادگیری تجارب برتر می‌شود. ارزش‌های سازمانی شرکت نیز توسط کمیته راهبری تدوین شده است و از طریق تابلوهای اداری، سایت اینترانت، سخنرانی مدیران و ... در سطح سازمان منتقل و فرهنگ‌سازی می‌شود.

سبک رهبری قالب مدیران شرکت، مدیریت مشارکتی است که از طریق رویکردهایی نظیر کمیته‌های راهبری، بودجه، توسعه محصول، بومی‌سازی، تولید و کمیته بازنگری مدیریت در تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌شود. به منظور سنجش عملکردهای کلیدی مبتنی بر اهداف سازمانی، مدیران شرکت از طریق برگزاری جلسات راهبری، بودجه، توسعه محصول، بومی‌سازی، تولید، هیات مدیره و گزارش سالانه مجمع نسبت به پایش اهداف سازمان اقدام می‌نمایند. اهداف کلان و کیفی با توجه به تغییرات شرایط محیطی سالانه بازنگری و اصلاح می‌شوند. مدیران ارشد از طریق برگزاری جلسات، ابلاغیه‌ها و تفهیم چارچوب قراردادهای اجرایی به کارکنان، امکان مشارکت کارکنان در اجرای پروژه‌ها و فرصت‌های تصمیم‌سازی را ایجاد می‌نمایند. همچنین جهت حمایت از فرهنگ خلاقیت و نوآوری و یادگیری، رویکردهایی نظیر نظام پیشنهادات، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در قالب قراردادهای کاری با شرکای داخلی و خارجی،تقویم آموزشی شرکت، جست‌وجوهای اینترنتی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و نیز یادگیری از دستاوردهای بازدید از نمایشگاه‌ها استفاده می‌شود.