800 پرونده اقتصادی در کارگروه تسهیل
دنیای اقتصاد: استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۸۰۰ پرونده، متقاضی ورود به کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان اصفهان برای حل مشکلات اقتصادی بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان اصفهان، اظهار داشت: گزارشات این کارگروه ماهانه به صورت ویژه برای رئیس جمهور ارسال می‌شود.
وی افزود: تاکنون ۸ جلسه کارگروه و ۳۵ جلسه فرعی برگزار شده که ۱۳۹ مصوبه در کارگروه‌های فرعی به تصویب رسیده و ۱۱۹ مصوبه نیز در کارگروه‌های اصلی نهایی شده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ۱۲ مورد از این مصوبات نهایی، هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: تاکنون ۸۰۰ پرونده، متقاضی ورود به کارگروه برای حل مشکلات اقتصادی بوده‌اند.

وی بیان داشت: در هشتمین جلسه این کارگروه مشکلات مربوط به ۶ مورد کلی در خصوص واحدهای تولیدی و ۳ واحد تولیدی مشکل‌دار بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
زرگرپور در خصوص جرائم مربوط به معوقات بیمه تامین اجتماعی، گفت: امسال هنوز در خصوص بخشودگی این معوقات طرحی ارائه نشده و پیگیری‌های در این راستا در حال انجام است.
وی اظهار داشت: تا پایان سال ۹۳، حدود ۵۲ هزار میلیارد تومان منابع بانک‌های استان بود که ۸۴ درصد از آنها مصرف شده و نسبت مصارف به منابع در سال ۹۳، ۸۴ درصد بوده که نسبت به سال ۹۲ افزایش چشمگیری داشته است.