دنیای اقتصاد: مدیرعامل شرکت آبفا اصفهان گفت: باتوجه به اینکه برخی ماموران با عنوان مأمور قرائت کنتور اقدام به ارتکاب برخی جرائم ازجمله سرقت کرده اند، بدنبال اجرای ساماندهی ماموران قرائت کنتور هستیم.
هاشم امینی، اظهار داشت: به طور قطع اجرای طرح ساماندهی مأموران قرائت کنتور، تأثیر بسزایی در کاهش برخی از جرائم همچون سرقت دارد و نیز در افزایش ضریب امنیت جامعه بسیار مؤثر است. وی به اهمیت ساماندهی مأمورین قرائت کنتور در سطح استان پرداخت و افزود: بررسی‌ها حاکی از آن است که گاهی برخی از مجرمان با معرفی خود به عنوان مأمور قرائت کنتور آبفا اقدام به ارتکاب برخی از جرائم کردند در حالی که ضریب افزایش امنیت در جامعه بسیار حائز اهمیت است، بر این اساس برای مقابله با اینگونه سوء استفاده‌ها، شرکت آبفا استان اصفهان به عنوان نخستین شرکت خدماتی در استان و نیز در صنعت آب و فاضلاب در کشور طرح ساماندهی مأموران قرائت کنتور را اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفا اصفهان به چگونگی ساماندهی مأموران قرائت کنتور اشاره کرد و اظهار داشت: از این به بعد مأموران قرائت کنتور آبفا اصفهان با لباس‌های متحد الشکل و برچسبی که نام و نام خانوادگی و نیز کد چهار رقمی بر روی آن درج شده و با ارائه کارت شناسایی به درب منازل مشترکان مراجعه می کنند. وی اضافه کرد: اگر مشترکی پس از مراجعه به مأمور قرائت کنتور درمورد هویت آن دچار تردید شد، می‌تواند با برقراری تماس با سامانه ۱۲۲ آبفا از هویت مأمور قرائت اطمینان حاصل کند.امینی به اهمیت جلب رضایت مشترکان اشاره کرد و گفت: شرکت آبفا استان اصفهان به عنوان یک شرکت خدماتی جلب رضایت مشترکان یکی از اولویت‌های آن است به همین علت، آبفا اصفهان در چند سال اخیر با وجود وقوع خشکسالی و بحران کم‌آبی و از سویی تنگناهای مالی، همچنان گسترش و توسعه خدمات را در دستور کار قرار داده است.