دنیای اقتصاد، رها بخشایش- هفته گذشته شانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(ایران تله‎کام 2015) برگزار شد و حضور شرکت نیان‎الکترونیک به عنوان قدیمی‎ترین شرکت دانش‎بنیان خراسان رضوی در این نمایشگاه بهانه‌ای برای انجام گفت‎وگوی کوتاهی با مدیرعامل این شرکت بود.

محمدعلی چمنیان در خصوص سابقه حضور شرکت نیان‎الکترونیک در نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی اظهار می‎کند: این دوره، شانزدهمین نمایشگاه تله‎کام بود و شرکت نیان‌الکترونیک در تمام این دوره‎ها حضور داشته است. وی با بیان اینکه آخرین و جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه کردیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل سیستم‌های یکپارچه ایستگاه‎های مخابراتی جی.پی.اس در چند مدل مختلف ویژه 3G، 4G، ترکیبی و ... را ارائه کردیم که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نیان‎الکترونیک تصریح کرد: هدف از حضور در این نمایشگاه این است که در کنار مشتریان باشیم و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بشنویم و محصولات جدید خود را به آن‌ها معرفی کنیم؛ جذب مشتریان جدید به ویژه مشتریان خارجی از دیگر اهداف حضور در نمایشگاه بود.

چمنیان به حضور هر ساله شرکت نیان‎الکترونیک در نمایشگاه تله‎کام اشاره کرد و افزود: تداوم حضور ما باعث آگاهی مشتریان از این امر شده و تعامل بین ما و مشتریان را ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت نیان‎الکترونیک با بیان اینکه مشتریان انتظار دارند هر ساله نوآوری‌های خود را در نمایشگاه ارائه کنیم، عنوان کرد: زمانی که مشتریان با کارهای جدید ما مواجه می‎شوند، این ذهنیت در آن‎ها شکل می‎گیرد که با یک تولیدکننده فعال مواجه هستند و بنابراین از محصولات جدید استقبال می‌کنند.

چمنیان در خصوص دستاوردهای حضور در شانزدهمین نمایشگاه تله‎کام برای شرکت نیان‎الکترونیک اینطور پاسخ داد: توانستیم با چند شرکت خارجی که به اشکال مختلف نیاز به همکاری ما داشتند، ارتباط برقرار کنیم؛ همچنین توانستیم ابهام برخی مشتریان را درباره محصولات خود برطرف و رضایت آن‎ها را جلب کنیم.