قرائت اتوماتیک کنتورهای برق؛ صرفه جویی و زیبایی در ساختمان 
زینب طاری- قرائت اتوماتیک و متمرکز کنتورهای برق مجتمع‌های مسکونی و تجاری از راه دور که محصول جدید شرکت الکترونیک افزارآزماست، امکانات بسیار زیادی را از نظر صرفه جویی و زیبایی و کاهش اشغال فضای ساختمان در اختیار مصرف کنندگان می گذارد. مهندس جمشید بردبار، مدیر عامل شرکت الکترونیک افزارآزما در گفت و گو با روزنامه دنیای اقتصاد این مطلب را اعلام کرد و افزود: ویژگی‌های محصولات این شرکت (انواع کنتورهای برق دیجیتال) در اختیار داشتن دانش فنی ایرانی و کیفیت بالاست. محصولات ما تحت لیسانس شرکتهای خارجی نیست و کمترین مشکلات را در رابطه با تحریمهای بین المللی داریم. همچنین دارای تاییدیه فنی اروپا و کیفیت معادل محصولات اروپایی هستیم و از نظر قیمت قابل رقابت با محصولات چینی می باشیم.
بردبار در مورد خدمات و محصولات جدید مجموعه تحت مدیریت خود افزود: فاز تحقیقاتی ساخت کنتورهای هوشمند و طرح توسعه جدید این شرکت ، جهت تولید کنتورهای هوشمند تک فاز و سه فاز با ظرفیت بیش از پنج میلیون دستگاه،
در سال 1394 به بهره برداری می رسد. علاوه براین، شرکت ما قادر است ضمن رفع کامل نیازهای داخلی توانیر و وزارت نیرو، نسبت به صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا اقدام نماید.
وی با انتقاد از عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای در صنعت برق افزود: خدمات پس از فروش محصولات شرکت الکترونیک افزارآزما متمایز از دیگر شرکت‌ها در سراسر ایران است. افزارآزما با سی و پنج سال سابقه تحقیق و تولید، نام بسیار خوبی در بین مشتریان مختلف خود دارد که این خوشنامی به دلیل انجام خدمات پس از فروش بسیار مناسب، طولانی مدت و تعهد اصولی برای محصولات تولیدی است و کنتورهای تولیدی خود را با پنج سال گارانتی به فروش می رساند.
او همچنین به مصرف کنندگان محصولات شرکت الکترونیک افزارآزما توصیه کرد، به کیفیت و بررسی طول عمر محصولات مورد نیاز خود توجه ویژه داشته باشند.
بردبار خطاب به شرکت های انبوه ساز در حوزه ساختمان تصریح کرد: محصول جدید این شرکت که قرائت اتوماتیک و متمرکز کنتورهای برق مجتمع های مسکونی و تجاری است، امکانات بسیار زیادی را از نظر صرفه جویی و زیبایی و کاهش اشغال فضای ساختمان در اختیارشان می‌گذارد. همچنین برای ساکنان برج‌های مسکونی حذف رفت و آمد به طبقات جهت قرائت کنتورها را به دنبال دارد.
وی به انبوه سازان پیشنهاد کرد که حتماً طی تماس با بخش فروش و بازاریابی این شرکت، اطلاعات فنی و مشخصات سیستم‌های پیشنهادی آن را دریافت و مطالعه کنند.