تصویب تقسیم سود 1100 ریالی برای هر سهم - ۷ خرداد ۹۲
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات داروپخش در محل شرکت با حضور بیش از4/95درصد درصد سهامداران برگزار شد.
ترکیب هیات رییسه مجمع با حضور آقای دکتر فرهاد زرگری به عنوان رییس مجمع، نظارت آقایان سید حسین سید شفیعی و فرشاد ملک وند فرد و دبیری آقای دکتر ناصر نقدی (مدیرعامل شرکت) تشکیل شد. در این مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی سهامداران تصویب مبلغ ۱۱۰۰ ریال سود به ازای هر سهم تصویب شد. در ادامه این جلسه آقای دکتر ناصر نقدی ضمن ارائه گزارش هیات مدیره و تشریح عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۱ به سوالات سهامداران نیز پاسخ داد.


معرفی شرکت کارخانجات داروپخش (سهامی عام)
کارخانه داروسازی داروپخش به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین شرکت داروسازی کشور، با همکاری شرکت داروسازی انگلیسی A&H در تابستان 1342 به طور رسمی افتتاح گردید. در سال 1371 سهام شرکت توسط سازمان تامین اجتماعی از وزارت بهداشت و درمان خریداری و در تاریخ 24/01/1377با منفک شدن از شرکت داروپخش(سهامی عام) به شماره ثبت 139281 اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران تحت عنوان شرکت کارخانجات داروپخش(سهامی خاص) به فعالیت خود ادامه داد در تاریخ 21/07/1381 به‌عنوان سیصد و بیست و ششمین شرکت پذیرفته شده و در فهرست سازمان بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.
بیانیه چشم انداز
کسب جایزه برتر داروسازی کشور و منطقه خاورمیانه، حوزه آفریقا و آسیای میانه و قرارگیری در زمره 100 شرکت اول کسب و کار ایران (رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی) تا سال 1404 با دستیابی به اهداف کلان داروپخش.
جایگاه شرکت در صنعت دارو و بورس اوراق بهادار
در حال حاضر این شرکت جایگاه اول را از نظر فروش عددی و ریالی طبق آمارنامه دارویی به ترتیب 5/7 و 5/6 درصد را به خود اختصاص داده و همچنین از لحاظ شفافیت ارائه اطلاعات رتبه اول بورس را کسب نموده است.
محصولات جدید تولیدی در سال ۱۳۹۱
محصولات جدید تولیدی وارد شده در بازار در سال 91 شامل 6 قلم کارتریج دنتانست 3درصد-8/1 میلی لیتر، قطره خوراکی استامینوفن 100 میلیگرم 15 سی سی و قطره‌های چشمی لاتانوپروست 50 میکرو گرم 5/2 سی سی، بریمونیدین تارتارات 2/0درصد، اولوپاتادین 1/0درصد و دورزولامید 2درصد 5 سی سی می‌باشد.
طرح‌ها و پروژه‌های تکمیل شده در سال ۱۳۹۱
1- پروژه تولید ویال‌های تزریقی
۲- پروژه داروهای ایمونوساپرسیو
پروژه‌های اجرایی در سال 1392
۱- پروژه تولید محصولات سافت ژل
2- پروژه بازسازی اساسی بخش مایعات،
بسته‌بندی قرص و توزین مرکزی
3- پروژه بازسازی آزمایشگاه مرکزی
گواهینامه‌ها و تقدیر نامه‌های اخذ شده در طی سال ۱۳۹۱
تقدیرنامه اشتهار به کیفیت 2 ستاره-گروه آمپول‌های انسانی
تقدیر نامه اشتهار به کیفیت ۲ ستاره - گروه درمانی نازایی
کارت زرین رتبه بندی کارت‌های بازرگانی از سازمان تجارت
گواهینامه ایزو ISO ۹۰۰۱
تاییدیه GMP برای خط تولید انسولین
گواهینامه ۳۰۰ شرکت برتر ایران از سازمان مدیریت صنعتی
تندیس دیموند از مدیریت نظام توزیع و پخش کشور
تقدیرنامه جایزه بین المللی کیفیت برتر
تقدیر نامه لوح صنعت سبز
گواهینامه اهتمام به کیفیت از جایزه سرآمدی شرکت‌های برتر مسلمان MECCAward
لوح تقدیر از اجلاس توانمندی‌های تولیدی و صنعتی صنایع ملی ایران
ارزیابی شاخص‌های سودآوری
در سال مالی مورد گزارش سود ناخالص به مبلغ 3/625 میلیارد ریال و سود خالص به‌مبلغ 267 میلیارد ریال تحقق پیدا کرده است که نسبت به فروش به ترتیب 37درصد و 16درصد بوده است که در مقایسه با عملکرد سال قبل به میزان 36درصد و 12درصد افزایش نشان
می‌دهد.
بررسی نسبت بهای تمام شده کالای فروش رفته به فروش به عنوان یکی از عوامل موثر برحاشیه سود، نشان می‌دهد که این نسبت در سال 1391 به‌رغم افزایش هزینه‌های تولیدی با برنامه‌ریزی انجام شده و کنترل هزینه‌ها هیچ‌گونه افزایشی نسبت به سال 1390 نشان نمی‌دهد. همچنین نسبت هزینه‌های مالی به فروش، در مقایسه با آخرین بودجه پیش‌بینی شده ثابت بوده و هزینه‌های اداری، فروش و عمومی نیز نسبت به فروش در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است.