گواهینامه مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان تمدید شد

محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار‌کرد: این ممیزی، دومین  دور ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در ذوب آهن اصفهان بودکه بر اساس نمونه برداری از فرایندها و فعالیت های مدیریت های مرتبط شرکت توسط دو نفر از سرممیزان موسسه SGS انجام گرفت.

وی افزود : با توجه به فعالیت های مناسب صورت گرفته توسط مدیریت‌های مربوطه  و عدم مشاهده عدم انطباق عمده ای در این زمینه ، موسسه  مذکور، اعتبار گواهینامه  سیستم مدیریت زیست محیطی مطابق با استاندارد ISO۱۴۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ را در ذوب آهن اصفهان تمدید کرد .

جلسه افتتاحیه این دور از ممیزی اول مرداد ماه با حضور مهرداد تولائیان معاون بهره برداری ، آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، علی نصیری سرپرست معاونت های خرید، بازاریابی و فروش و جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت در سالن جلسات مدیر عامل برگزار شد .

در این جلسه معاون بهره برداری شرکت ضمن تشریح  سیاست ها واقدامات زیست محیطی ذوب آهن، آمادگی مدیریت و کارکنان شرکت جهت انجام یک ممیزی دقیق وموفقیت آمیز را اعلام کرد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی، با اشاره به اقدامات متنوع و بلند مدت انجام شده در این مجتمع عظیم صنعتی گفت: این شرکت با مد نظر قرار دادن الزامات و استانداردهای زیست محیطی و ارایه گزارش به سازمان حفاظت محیط زیست استان و بازدیدهای دوره ای آن سازمان، به موضوع حفظ محیط زیست  توجه ویژه داشته و بر حسب استراتژی ها و مسوولیت های اجتماعی  خود ، از توصیه های ممیزان داخلی و خارجی در زمینه اصلاح ، بهبود و ارتقاء سیستم زیست محیطی استقبال کرده و تلاش می کند تا با حذف هرگونه مغایرتی،تولید و برنامه های زیست محیطی خود را ارتقاء دهد.