در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مطالبی را در خصوص راه‌های غلبه بر استرس بین افراد در محیط کار و خانه و شادی و نشاط در بین خانواده‌ها برای حاضرین ارائه نمود. وی گفت: اهمیت به کارکنان باعث احساس خودباوری در بین افراد می‌شود و در نتیجه احترام متقابل ، محبت ، صداقت و اعتماد را به همراه دارد  . وی افزود: دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در بین افراد و ایجاد دوستی و همدلی در بین محیط خانواده و جامعه خواهد شد که اکثر ما در زندگی ماشینی و مجازی امروزه به آن احتیاج داریم. شادی و نشاط از جمله عواملی است که باعث ایجاد همدلی و نوع دوستی در بین افراد و محیط خانواده‌ها خواهد شد. این استاد دانشگاه گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌ها و دورهمی‌ها  در شرکت باعث آشنایی افراد با رسوم، فرهنگ‌ها و علایق افراد با یکدیگر می‌شود. وی افزود : روابط خوب و عاشقانه در بین اعضای خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر افراد و خانواده‌ها شده است را ریشه‌کن نماید و همچنین ایجاد فضایی امن برای گفتگو در محیط خانواده، پدر با مادر و والدین با فرزندان می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع نماید و این آن آرامشی است که فضای خانه و خانواده شاد به آن احتیاج دارد. در این آیین با تنی چند از همکاران شرکت کننده در مراسم گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:  

عبدلله محمدی شاغل در بخش راهبری و پشتیبانی ماشین آلات با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود که توانست اوقات خوبی برای خانواده‌ها رقم بزند. شرکت در اینگونه دورهمی‌ها باعث ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده و باعث همدلی در بین کارکنان می‌شود.

حبیب خودسیانی شاغل در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات شرکت با تشکر از دست اندرکاران روابط عمومی بابت برگزاری این دورهمی گفت: امیدوارم اینگونه جشن‌ها و دورهمی‌ها تداوم داشته باشد و در صورت امکان دعوت از مجریان مطرح کشور می‌تواند بر جذابیت برنامه بیافزاید.

مرتضی قائمی شاغل در بخش پشتیبانی فروش گفت: برنامه شاد و مفرحی بود که در کنار خانواده ازدیدن برنامه لذت بردم . امیدوارم اینگونه برنامه‌ها تداوم داشته باشد.