تکمیل پل صاحب‌روضات تا پایان امسال

به گزارش  دنیای اقتصاد و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با بیان اینکه پروژه پل صاحب روضات به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: قرار بود این پروژه‌ بیش از ۱۰ سال پیش احداث شود، اما به‌دلیل مشکلاتی همچون ایجاد ترافیک در بزرگراه شهید خرازی عملیاتی نشد. او افزود: در این دوره با تدبیر ویژه مدیریت شهری، پروژه پل صاحب روضات بدون اختلال در تردد شهروندان به‌طور تدریجی در حال احداث است. او با بیان اینکه با احداث پل صاحب روضات خیابان‌های بهستان و صاحب‌روضات به هم متصل می‌شوند، گفت: سعی می‌کنیم این پروژه را تا پایان سال جاری تکمیل کنیم تا فشار ترافیکی پل جهاد کاهش پیدا کند و محدوده غربی شهر شرایط بهتری داشته باشد.

فرصت ویژه شهرداری اصفهان برای رونق ساخت‌وساز

شهردار اصفهان با اشاره به بسته تشویقی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری برای ایجاد رونق در ساخت‌وساز اظهار کرد: شهروندانی که به‌دنبال دریافت پروانه ساختمانی هستند، می‌توانند تا بیستم اسفند از تسهیلات در نظر گرفته شده در این بسته تشویقی که شامل تخفیف، تقسیط و پرداخت به‌صورت ملکی است، استفاده کنند. او با بیان اینکه شهروندانی که امسال از این فرصت استفاده کنند از افزایش قیمت در سال آینده معاف می‌شوند، افزود: این شهروندان می‌توانند از تقسیط پرداختی‌ها نیز استفاده کرده و پروانه ساختمانی خود را راحت‌تر دریافت کنند.

قاسم زاده همچنین با اعلام اینکه تا قبل از پایان سال جاری پیامک‌هایی درباره عوارض نوسازی برای شهروندان ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: این پیامک ملاک پرداخت عوارض خواهد بود و مبلغ آن متفاوت است و بخشودگی جرایم را نیز به‌همراه دارد.