مجموعه دارکوب به‌زودی با عنوان‌های جدیدی به‌روز می‌شود، بخش کتاب کودک و نوجوان انتشارات «دنیای اقتصاد» تا امروز بیش از چهل عنوان از آثار برگزیده بین‌المللی را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است، کتاب‌هایی که علاوه‌بر دریافت جوایز جهانی به‌دلیل محتوای آموزنده از جمله پرداختن به مسائلی همچون برابری، نفی نژادپرستی، احترام و احساس وظیفه نسبت به محیط زیست، سعی می‌کنند کودکان را با مسوولیت‌پذیری اجتماعی آشنا کنند و همه اینها از دل داستان‌هایی جذاب و خواندنی و بدون افتادن در دام شعارزدگی مهیا شده است. تا امروز بیش از ۴۰ عنوان از کتاب‌های این مجموعه منتشر شده است که می‌توانید اطلاعات کاملی درباره این عنوان‌ها در وب‌سایت انتشارات «دنیای اقتصاد» بخوانید. علاوه‌بر اینها به‌زودی عنوان‌های جدیدی به مجموعه دارکوب اضافه می‌شود، بخشی از این کتاب‌ها عبارت است از:

جادوگران

نمایشنامه‌هایی برای اجرا در مدرسه
بر اساس داستان‌های مشهور رولد دال
ترجمه: آنیتا یاراحمدی

نمایش‌هایی که در مدرسه اجرا می‌شوند اغلب آن‌قدر در زندگی دانش‌آموزان نوجوان نقش بسزایی دارند که هرگز از خاطرات کودکی‌شان پاک نمی‌شوند و گاهی وقت‌ها مسیر زندگی دانش آموز را عوض می‌کنند. تئاترهای دانش‌آموزی یکی از اولین پله‌های ورود به دنیای جدی‌ هنر و کشف استعداد محسوب می‌شود، اما در ایران متن‌هایی که برای اجرا در مدرسه نوشته شده باشند بسیار کم هستند، متن‌هایی که امکانات مدارس را در نظر گرفته باشند و برای اجرای کودکان و نوجوانان نوشته شده باشند. کتاب حاضر نمایشنامه‌ای است که برای همین امر نوشته شده و آن هم براساس داستانی از یکی از محبوب‌ترین نویسندگان ادبیات کودک: رولد دال. در ایران هم هر کودک شیفته‌ ادبیات و کتاب داستان‌های رولد دال را خوانده و حالا این نمایشنامه اقتباسی است از داستان‌های او.

در جادوگرها، دال، استادِ قصه‌گویی، امکانات فراوانی را برای نمایشی کردن و اجرا و اقتباس در اختیارمان گذاشته. این داستان سرشار است از شوخی، دلهره، جادو، پیروزیِ خیر بر شر و در بطنِ خودش، عشق بین یک پسربچه و مادربزرگی که دارد. در سال‌های اخیر بعضی مدارس، موسسات نمایشی و گروه‌هایی از جوانان وقت و علاقه اجرای نمایش‌های کامل‌تر را پیدا کرده‌اند. اجرای بخش‌های هیجان‌انگیزِ این داستان در چند پرده ایده جالبی است. بعضی پرده‌ها بازیگران کمتر می‌خواهند و بعضی پرده‌ها کل کلاس را. طراحی‌صحنه بعضی‌هایشان پیچیده‌تر است و طراحی بعضی‌های دیگر نه، اما تمام‌شان آن‌قدری جان‌دار هستند که هم بازیگر و هم مخاطب را راضی نگه دارند.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر