«دلقما»

شرکت دارویی بهداشتی لقمان از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰‌درصدی در نرخ فروش ۹قلم دارو خبر داد. نرخ قبلی ۵۴‌هزار و ۴۰۰تومان بود و نرخ جدید ۸۷‌هزار و ۵۰۰تومان خواهد بود. درآمد حاصل از فروش این ۹قلم دارو حدود ۱۵‌درصد کل درآمد شرکت را تشکیل می‌دهد.

«کی‌بی‌سی»

 شرکت کی‌بی‌سی، از انعقاد قرارداد با یک شرکت دارویی به‌منظور تهیه مواد اولیه خبر داد. تاریخ انعقاد قرارداد ۰۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و مبلغ قرارداد، ۱۹۱میلیارد تومان است و نحوه تسویه به صورت نقدی خواهد بود.

«حریل»

 شرکت ریل‌پرداز سیر اعلام کرد که بنا بر تکلیف مجمع عمومی موضوع افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل مکلف شد تشریفات و مراحل قانونی افزایش سرمایه را پیگیری و اجرا کند.

«وجم»

 سرمایه‌گذاری اعتماد جم، پیرو افشای صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده دوره مالی ۹ماه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ در سامانه کدال اعلام کرد، علت کاهش ۳۸درصدی سود عملیاتی دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته، کاهش ۲۳درصدی درآمد سود سهام به دلیل کاهش سود تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر و همچنین کاهش ۴۶درصدی سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل کاهش ارزش بازار سهام واگذارشده است.

«ولشرق»

 شرکت لیزینگ ایران و شرق اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت یا عملکرد مالی شرکت رخ نداده است. بنابراین به نظر می‌رسد نوسانات قیمت سهام در روزهای اخیر ناشی از عرضه و تقاضا و روند بازار بوده است.

«کتوسعه»

 شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر، از برگزاری مزایده مرحله دوم فروش ۹واحد آپارتمان مسکونی واقع در طبقات ۱۲، ۱۳ و ۱۴ برج پارسی به‌نشانی تهران، دهکده المپیک، خیابان طبیعت جنوبی، برج پارسی به صورت تکی یا یکجا خبر داد.

«وسالت»

 پیشنهاد افزایش سرمایه بانک قرض‌الحسنه رسالت از مبلغ ۱۹۴میلیارد تومان به مبلغ ‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور بهبود کفایت سرمایه در تاریخ ۱۶/ ۰۷/ ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسید و به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

«لوتوس»

 تامین سرمایه لوتوس پارسیان اعلام کرد، با توجه به افزایش سرمایه مورخ ۱۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۰۳/ ۰۷/ ۱۴۰۰ و صورتجلسه هیات‌مدیره مورخ ۲۹/ ۰۶/ ۱۴۰۱، همچنین با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ‌هزار و ۵۰۰میلیارد تومان به ۲‌هزار و ۴۰۰میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی، مهلت استفاده از حق‌تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۱/ ۰۷/ ۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۰/ ۰۹/ ۱۴۰۱ تعیین شده است.

«آرمان»

 بیمه آرمان از صدور مجوز افزایش سرمایه خود خبر داد. سرمایه فعلی این شرکت ۲۵۰میلیارد تومان بوده و قرار است ۵۰۰میلیون سهم ۱۰۰تومانی توسط شرکت منتشر شود. مبلغ افزایش سرمایه ۵۰میلیارد تومان و از محل آورده نقدی سهامداران خواهد بود. افزایش سرمایه یادشده در راستای اصلاح ساختار مالی و احراز شرایط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

«خپویش»

 شرکت سازه پویش، در شهریورماه سال‌جاری، از محل فروش محصولات و قطعات خودرویی، ۱۶۶میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مردادماه با افزایش ۴درصدی همراه بوده است.

«فروسیل»

 فروسیلیسیم خمین، در ششمین‌ماه سال جاری، ۴۰۰تن فروسیلیسیم را با نرخ ۴۷میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ۱۹میلیارد تومان درآمد به دست آورده است. مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی ۲۱میلیارد و ۴۰۰‌هزار تومان بوده است. این شرکت همچنین ۱۰۰تن فروسیلیسیم صادراتی را با نرخ ۳۵میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان به فروش رسانده و از این محل، ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان درآمد کسب کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۲۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش ۱۱۰درصدی مواجه شده است.

«غپونه»

 نوش‌پونه مشهد، در شهریور سال‌جاری، حدود ۷۷۸تن روغن را با نرخ ۵۷میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان به فروش رسانده و از این محل، ۴۴میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان درآمد کسب کرده است. همچنین این شرکت از محل فروش ۳۲۵تن بیسکویت با نرخ متوسط ۳۶میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان، مبلغ ۱۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده است. مجموع درآمد شرکت در این ماه، ۵۶میلیارد تومان بوده که نسبت به مردادماه با کاهش ۲۵درصدی همراه بوده است.