«خدیزل» نیز از عرضه و فروش ۵۰دستگاه کشنده با بالاترین قیمت خریداری‌شده در بورس‌کالا خبر داد.

سپرده: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از شرکت در مزایده واگذاری ملک تجاری اداری ستاره سرو واقع در تهران، سعادت‌آباد خبر داد. تاریخ شروع مزایده، ۰۴/ ۰۳/ ۱۴۰۱ و طرف برگزارکننده، صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی و پس‌انداز کارکنان بانک‌ها بوده است.

قجام: شرکت فرآورده‌های غذایی و قند تربت‌جام، از واگذاری ۲۷‌درصد سهام شرکت قند بیستون خبر داد. قیمت واگذاری هر سهم، ۲‌هزار و ۵۴۰تومان و جمع مبلغ معامله، ۲۷میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است. شرکت قند بیستون سهامی‌عام است و در حال حاضر در بازار پایه زرد قرار دارد و موضوع فعالیت آن، تولید شکر چغندری و تصفیه شکر خام است.

خپویش: شرکت سازه‌پویش اعلام کرد، محصول نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو مجوز افزایش نرخ بیش از ۱۰‌درصد را دریافت کرده است. نرخ قبلی این محصول، ۹۵۹‌هزار تومان بود که پس از افزایش و اعمال نرخ جدید به یک‌میلیون و ۹۷‌هزار تومان افزایش یافته است. با افزایش نرخ یادشده مبلغ ۱۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مبلغ فروش دوره ۶ماهه اضافه خواهد شد. همچنین این شرکت، مجوز افزایش نرخ ۷۹درصدی مجموعه نود‌ها را دریافت کرده است که با این افزایش نرخ معادل ۹۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مبلغ فروش دوره ۶ماهه افزوده خواهد شد.

خدیزل: شرکت بهمن‌دیزل اعلام کرد پیرو اطلاعیه عرضه مورخ ۱۱/ ۰۷/ ۱۴۰۱ مبنی بر فروش ۵۰دستگاه کامیون کشنده ‌ام‌پاور در بورس‌کالا، ۵۰دستگاه کشنده مذکور در تاریخ ۲۰/ ۰۷/ ۱۴۰۱ در بورس‌کالا، بالاتر از قیمت پایه عرضه و به بالاترین قیمت ارائه‌شده از سوی خریداران، فروخته شد.

افق: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اعلام کرد، با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت مورخ ۰۲/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۰/ ۰۶/ ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان به مبلغ‌ هزار و ۲۵۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۲۰/ ۰۷/ ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

کالا: با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت بورس‌کالای ایران مورخ ۲۳/ ۰۳/ ۱۴۰۱ و براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۶/ ۰۴/ ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰میلیارد تومان به ۸۳۰میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته در تاریخ ۱۹/ ۰۷/ ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

فجام: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت صنعتی جام‌دارو از مبلغ ۸۰میلیارد تومان به ۹۰میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش در تاریخ ۲۰/ ۰۷/ ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.