«فخاس»: شرکت مجتمع فولاد خراسان، از توقف بخشی از فعالیت خود به دلیل اعمال محدودیت مصرف گاز بر شرکت با توجه به برودت هوا و شرایط شبکه گاز استان خراسان‌رضوی خبر داد.

«وبیمه»: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، در خصوص افشای تغییرات بیش از ۳۰درصدی سود یا زیان عملیاتی دوره جاری نسبت به دوره مشابه قبل، با عنایت به انتشار صورت‌های مالی سالانه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ و افزایش حدود ۳۰درصدی سود عملیاتی شرکت در سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه قبل به‌رغم شرایط و روند حاکم بر بازار سرمایه به استحضار می‌‌رساند، عمده دلیل افزایش سود عملیاتی شرکت مربوط به افزایش درآمد، سود سهام و سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌‌ها در اوراق بهادار است. همچنین دلیل کاهش سود تضمین‌شده نسبت به دوره مشابه قبل در سرمایه‌گذاری روی اوراق بهادار است. همچنین مبلغ ۶میلیارد تومان در سال مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ به‌عنوان زیان تغییر ارزش سرمایه‌گذاری‌‌ها در نظر گرفته شد.

«فسوژ»: سوژمیران، از واگذاری ۱۶میلیون سهام شرکت باما خبر داد. مبلغ این معامله، ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و سودآوری آن ۹میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان است.

«دی»: بانک‌دی پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر فروش سهام شرکت تولید برق دماوند به استحضار می‌‌رساند، مطابق اطلاع‌‌رسانی بانک‌دی در تاریخ ۲۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در سامانه کدال، این بانک در نظر دارد ۸۹/ ۷۰‌درصد سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند را به طور عمده و نقد یا به‌صورت شرایطی از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند.

«واعتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران اعلام کرد، پیرو قرارداد منعقده شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران (سهامی‌عام) با صندوق بازارگردانی فیروزه پویا بابت بازارگردانی سهام شرکت سرمایه‌گذاری وثوق امین (سهامی‌عام) تعداد ۶میلیون سهم این شرکت را در تاریخ ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در اختیار این صندوق قرار داده است. لازم به ذکر است صندوق بازارگردان فیروزه‌پویا در اجرای تعهدات قرارداد بازارگردانی نسبت به عرضه سهام این شرکت در بازار اقدام می‌کند.

«وبرق»: هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین طی بررسی‌‌های به عمل آمده به این جمع‌‌بندی رسید که در گزارش کارشناسی‌شده تمامی جوانب دیده نشده و قیمت منصفانه فروش و نقدشوندگی و قدرت خرید در منطقه لحاظ نشده است و برای استفاده از گزارش مانل و صحیح منصوب کرد تا گزارش کارشناسی به هیات‌مدیره سه‌نفره متشکل از کارشناسان منتخب کانون کارشناسان رسمی دادگستری محول شود. با توجه به اینکه مزایده ملک مذکور دومرتبه برگزار شده و به نتیجه نرسیده است، هیات مدیره به آقای جلالی این اختیار را داده است که مذاکرات و پیگیری‌‌های لازم به‌‌منظور فروش ملک را انجام دهد و مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار هرگونه توافق و تصمیم‌گیری درباره فروش مجدد در هیات‌مدیره بررسی و به تصویب خواهد رسید.

«آسیاتک»: شرکت انتقال داده‌‌های آسیاتک، پیرو ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص افشای دلایل تغییر سود عملیاتی به استحضار می‌‌رساند، افزایش سود عملیاتی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک مندرج در صورت‌های مالی تلفیقی برای دوره مالی ۶‌‌ماه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته مربوط به افزایش درآمدهای عملیاتی ناشی از افزایش تعداد مشتریان، افزایش تعداد فروش، حصول درآمد از تولید محتوا و افزایش درآمد خدمات سرور ابری جدید است.

«وثخوز»: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه خوزستان از واگذاری سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران خبر داد. قیمت واگذاری هر سهم ۴۰۶تومان و جمع مبلغ معامله، ۶۰۹میلیون تومان است. همچنین سود این معامله پس از کسر مخارج انتقال، ۵۴۷میلیون تومان است.

«حفارس»: پیرو موضوع مصوبه هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌‌های ثابت منتشره در سامانه کدال ضمن رعایت تشریفات قانونی در چارچوب دستورالعمل افزایش سرمایه مصوب سازمان بورس اوراق بهادار به استحضار می‌‌رساند، با توجه به گستردگی شعب در استان‌‌های کشور، ارزش‌گذاری دارایی‌‌های ثابت توسط گروه کارشناسان رسمی دادگستری به پایان رسیده است.

«دسینا»: لابراتوارهای سینادارو اعلام کرد، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۵ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰میلیارد تومان به مبلغ ۲۴۰میلیارد تومان از محل سود انباشته در تاریخ ۱۹/ ۱۰/ ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«وجامی»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری جامی از مبلغ ۶۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به‌منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ پرتفوی شرکت در تاریخ ۱۹/ ۱۰/ ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«اعتلا»: با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۵/ ۰۸/ ۱۴۰۱ و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت تا تاریخ ۲۴/ ۱۱/ ۱۴۰۱ تمدید شد.

«دارو»: شرکت کارخانه‌های داروپخش اعلام کرد، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۲۸/ ۰۱/ ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۰۸/ ۰۳/ ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان به ‌۲۶۰میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۱۸/ ۱۰/ ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«غشاذر»: شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان‌غربی از برگزاری مناقصه خرید شیرآلات با برند آلفا لاوال جهت استفاده در کارخانه شیرخشک خبر داد. تاریخ شروع مناقصه، ۱۹/ ۱۰/ ۱۴۰۱ خواهد بود.