میراث آریا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: بافت تاریخی و ارزشمند شهرستان شوشتر سامان‌دهی و نگهداری می‌شود.

افشین حیدری با اشاره به شهرهای دارای بافت تاریخی و ارزشمند استان خوزستان گفت: در استان خوزستان شهرهای شوشتر، شوش، دزفول، هندیجان، رامهرمز و بهبهان دارای بافت‌های تاریخی ارزشمندی هستند که برای حفظ و احیای آنها در حال تلاش هستیم و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی در معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در حال انجام است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: برای حفظ و نگهداری بافت تاریخی در سراسر خوزستان در تلاش هستیم تا با شوراهای شهر و شهرداری‌های سراسر استان به ویژه شهرهای دارای بافت تاریخی با ارزش وارد تعامل شویم و در این زمینه از همه توان کارشناسی خود استفاده خواهیم کرد. وی تاکید کرد: در نخستین اقدام با شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر وارد تعامل شده‌ایم و شورای اسلامی در نشستی که با معاونت‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان داشت آمادگی خود را برای هرگونه کمک در این زمینه اعلام کرده است.