گروه گردشگری- نشست مشترک هیات رئیسه فراکسیون گردشگری با معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی و هیات رئیسه تشکل‌های مرتبط با گردشگری برگزار شد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به دعوت هیات رئیسه فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی نشستی با حضور اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیر کل امور مجلس و مدیران عامل اتحادیه هتل‌داران کشور، رئیس انجمن آژانس داران و رئیس انجمن غارنوردان کشور برگزار شد. در این جلسه ابتدا هرکدام از مدیران تشکل‌ها به بیان مشکلات خود پرداختند و در ادامه اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تشریح پیگیری‌های انجام گرفته در خصوص بودجه سال ۹۲ کشور و موارد مرتبط با تشکل‌ها، گفت: با یاری و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای فراکسیون گردشگری برای تحقق خواسته‌های تشکل‌های گردشگری پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، کوچکی نژاد رئیس فراکسیون گردشگری نیز با ارائه راهکارهای مناسب درخصوص تبصره بودجه ۹۳ مرتبط با تشکل‌های گردشگری به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و مقرر شد مدیران تشکل‌های گردشگری پیشنهادهای خود درخصوص بودجه ۹۳ را به معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه دهند تا پس از جمع بندی موارد مورد توافق، تحویل رئیس فراکسیون گردشگری شود.

این درحالی است که به گزارش «دنیای اقتصاد»، طی روزهای گذشته تلاش خبرنگاران گردشگری این روزنامه برای گفت‌وگو با مسوولان ذی‌ربط درخصوص بودجه ۹۳ میراث فرهنگی و گردشگری، بی‌نتیجه مانده است.