مصدومیت محرم نویدکیا جدی است
محرم نویدکیا ستاره سپاهان در بازی استقلال و سپاهان خیلی سریع به دلیل مصدومیت کشاله ران تعویض شد و جای خود را به هاشم بیک‌زاده داد.

محرم که سوابق قبلی‌اش در مصدومیت همه را نگران کرده است با چهره‌ای گرفته از درد از بازی بیرون رفت و به نظر می‌رسد که مصدومیت او باز هم جدی باشد.

بایرن از اینتر انتقام گرفت
تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر، انتقام شکست دیدار نهایی فصل گذشته این مسابقات را از نماینده ایتالیا گرفت. تیم فوتبال بایرن که 9 ماه قبل در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اینتر تن به شکست داده بود‌، چهارشنبه شب در ورزشگاه «جوزپه مه آتزا» مقابل این تیم به یک برتری دیرهنگام دست پیدا کرد. منچستریونایتد انگلستان در دیگر دیدار برگزار شده در زمین المپیک مارسی فرانسه به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

شکایت سپاهان از ممبینی
باشگاه سپاهان از داور دیدار سپاهان و استقلال شکایت می‌کند.به گزارش سایت رسمی باشگاه سپاهان، این باشگاه از داور مسابقه تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال به خاطر قضاوت پر اشتباه و تاثیر گذارش در این دیدار شکایت می‌کند. سپاهان معتقد است ممبینی می‌توانست یکی از بازیکنان استقلال را اخراج کند.

«کاسیمیرو» از صنعت نفت جدا شد
به دنبال سپردن هدایت موقت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به «احمد پارو»، سرپرست این تیم گفت: هیات مدیره باشگاه در جلسه‌ای تصمیم گرفت که در بازی بعدی هدایت تیم را به عهده بگیرم تا پس از آن درباره مربی جدید تصمیم‌گیری شود. پارو در پاسخ به این سوال که کاسیمیرو اخراج شده است یا استعفا داده؟ بیان کرد: کاسیمیرو را اخراج نکردند بلکه با او قطع همکاری شده است.

یا بیاتی‌نیا را اخراج کنید یا می‌روم
عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با این شرایط می‌روم اما اگر بخواهم بمانم و با رفتنم مخالفت کنند باید محسن بیاتی‌نیا اخراج شود.