سپاهان به دنبال صدرنشینی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد گروه ورزش- درحالی که هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز جمعه با برگزاری ۴ بازی آغاز شد و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز سه بازی دیگر در آن برگزار شد، امروز تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان نیز به میدان خواهند رفت تا پرونده این هفته بسته شود.

پاس همدان، پرسپولیس ورزشگاه قدس همدان، ساعت ۱۶:۱۵

تیم فوتبال پرسپولیس که از یک شکست سنگین از لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته است، در حالی باید به مصاف پاس برود که چند تن از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار ندارد و می‌توان گفت تنها نیمی از پرسپولیس در این بازی مقابل شاگردان محمود یاوری قرار خواهند گرفت. وحید هاشمیان، محمد منصوری و اشپیتیم آرفی مصدومان پرسپولیس هستند که به این بازی نمی‌رسند، البته رحمان احمدی نیز از آسیب‌دیدگی رنج می‌برند و هنوز معلوم نیست به این بازی می‌رسد یا نه. همچنین علیرضا حقیقی به دلیل رفتارش در بازی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم است و این می‌تواند مشکل سرخپوشان در درون دروازه را دو چندان کند. در آن سو پاس هم وضعیت بهتری نسبت به پرسپولیس ندارد. هفته گذشته باشگاه پاس همدان به کلی زیرو رو شد و همه چیز از استعفای محمود یاوری آغاز شد. پس از آن ملاحی هم از مدیرعاملی تیم کناره‌گیری کرد؛ اما پس از آن رییس هیات فوتبال همدان خود وارد عمل شد و بار دیگر یاوری را به پاس بازگرداند. با این حال هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌توان در ورزشگاه قدس شاهد یک بازی زیبا از دو تیم بود. این تیم هم‌اکنون در قعرجدول قرار دارد.

شهرداری تبریز- سپاهان، ورزشگاه یادگار امام (ره)، ساعت ۱۶:۱۵

شاگردان امیر قلعه‌نویی که یک پیروزی دلچسب و شیرین را از ریاض به دست آوردند با روحیه بالا برای ادامه لیگ آماده هستند. سپاهانی‌ها با توجه به یک بازی کمتر نسبت به مدعیان، انگیزه زیادی دارند که این بازی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و هر چه زودتر به صدر جدول نزدیک شوند. در آن سو اما شهرداری با حمید درخشان روزهای چندان خوشی را سپری نمی‌کند و منتظر یک جرقه هستند که از این وضعیت جدا شوند.