کسی از من توقع مدال نداشته باشد
احسان حدادی که یکی از بخت‌های اصلی ایران برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پکن محسوب می‌شد، پس از آسیب‌دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره بتواند به اوج بازگردد.

ولی با توجه به حواشی که در روزهای اخیر برای وی به وجود آمد روحیه‌اش را از دست داده است. در این شرایط است که احسان حدادی می‌گوید دیگر خسته و کلافه شده است و هیچ کس نباید با این وجود از من توقع کسب مدال یا موفقیت را داشته باشد.

ذوب‌آهن امروز به مصاف الجلا می‌رود
دیدار برگشت تیم‌های ذوب‌آهن و الجلا نخستین دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا است که ساعت 19:30 امروز در سالن ملت اصفهان برگزار می‎شود. دیدار برگشت دو تیم دوشنبه هفته گذشته در سوریه با برتری 89 بر 76 بازیکنان الجلا به پایان رسید.

«جام بزرگ» در جمع 10 تیرانداز برتر جهان


در آخرین رده‌بندی منتشر شده از سوی سایت فدراسیون بین‌المللی تیراندازی، مه‌لقا جام بزرگ با درخشش در مسابقات قهرمانی جهان آلمان و کسب سهمیه المپیک (مردادماه)، کسب مدال در مسابقات دانشجویان جهان، کسب دو مدال در بازی‌های آسیایی گوانگجو در جمع 10 تیرانداز برتر جهان در ماده تفنگ بادی 10 متر زنان قرار گرفته است.

محرومیت دو ساله برای دو دوپینگی
دو ورزشکار ایرانی به دلیل مثبت بودن تست دوپینگشان، به مدت دو سال از حضور در همه مسابقات محروم
شدند. لطفعلی پورکاظمی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره این دوپینگی‌ها گفت:« با تصمیم شورای صدور رای نادو ، وحید زمانی در رشته هاکی به دلیل مصرف داروی ممنوعه(کانابینول) و کرمعلی زارعی در رشته وزنه‌برداری جانبازان و معلولان به دلیل مصرف داروی ممنوعه (استانوزولول متاندینون) هر یک به مدت 2 سال از شرکت در کلیه مسابقات داخلی و خارجی محروم شدند.»