روزانه
بیشترین درصد افزایش
پست بانک ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که داروسازی اکسیر در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلر» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۸۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت۱۵۰میلیارد است.

بیشترین درصد کاهش
پتروشیمی فن‌آوران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران گچ در رده سوم این گروه ایستاد. «کایگچ» با سرمایه‌ای معادل۱۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام پست بانک ایران پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بیمه پارسیان در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و ۱۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پست بانک ایران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۶ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا روزگذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری نیرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیرو» معادل۲۴۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر۵۴۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم دو هزار و۱۰۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. ماشین آلات تراکتورسازی هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تراک» مبلغ 68ریال و سرمایه آن معادل51میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گاز لوله به دست آورد. مهرام در جایگاه ششم ایستاد. «غمهرا» سود هر سهم خود را با سرمایه 35میلیارد ریال، 504ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 10هزار و 400میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل664ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته زامیاد به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 667ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و 520میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ583ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر95میلیارد و 243میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را26ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه100 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 470 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس الکتریک در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «لپارس» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۰۰میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم فنرسازی خاور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. بسته بندی پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «چبسپا» با سرمایه‌ای معادل۳۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۹۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۴۵هزارو۸۷۳میلیاردو۶۵۵ میلیون ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۲۵ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه سه هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۶۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در ماه گذشته ایران تایر به دست آورد. آلومراد با سرمایه‌ای برابر ۲۵میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیمیایی فارس جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «شفارس» با سرمایه‌ای برابر۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و ۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس