ایکو پرس - ایران خودرو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سبد محصولات تولیدی خود را تکمیل می‌کند.

جواد نجم‌الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در اولین همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان شهریار با بیان این مطلب گفت: طراحی و توسعه دو پلتفرم و ۱۰ محصول جدید با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز جهانی در افق ۱۴۰۴ از مهم‌ترین برنامه‌های آینده ایران‌خودرو است. نجم‌الدین ادامه داد: بر اساس برنامه افق ۱۴۰۴ تولید سالانه خودرو در کشور به سه میلیون دستگاه خواهد رسید که ظرفیت تولید داخل هم اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه است.

وی اظهار داشت: گروه صنعتی ایران خودرو آماده است که در صورت وجود سرمایه‌گذار مطمئن در حوزه‌های دانش فنی تولید، ایجاد خطوط تولیدی و همچنین دریافت استانداردهای لازم از شرکت‌های معتبر خارجی همکاری لازم را انجام دهد تا شاهد راه‌اندازی خطوط تولید صنایع مرتبط با خودروسازی در این منطقه باشیم.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو حمایت دولت از بخش صنعت خودرو برای توسعه و حضور مستمر در بازارهای جهانی را ضروری دانست و متذکر شد در کنار تلاش‌های صورت گرفته از سوی خودروسازان، دولت و مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب آیین‌نامه ارتقای کیفیت، راه را برای تحقق اهداف خودروسازان ایرانی تا سال ۱۴۰۴ هموار کرده‌اند و این شرکت نیزبا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سبد محصولات تولیدی خود را تکمیل می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مزایای راه‌اندازی خطوط تولید در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی خطوط تولید در شهرستان‌ها از مزایایی مانند کاهش هزینه‌های تولید و اشتغالزایی مطلوب برخوردار است.

نجم‌الدین با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو دارای مزایا برای سرمایه‌گذار است، افزود: سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو دارای امتیازات خوب و مطمئنی است که در کنار آن دولت و مسوولان نیز باید مشوق‌های لازم را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهند.