«بسته نظارتی سال 90» بیمه مرکزی تدوین می‌شود

دکتر فرشباف از اجرای توامان برنامه عملیاتی و برنامه استراتژیک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه، دکترجواد فرشباف ماهریان رییس کل بیمه مرکزی افزود: تعالی سازمانی و ارزش آفرینی بیمه مرکزی به‌عنوان مقام ناظر بر صنعت بیمه در سال آینده به طور جدی پیگیری خواهد شد. وی از کارکنان این نهاد تاثیرگذار بر صنعت بیمه خواست در سال آینده بیش از پیش در جهت تعالی سازمانی و ارزش‌آفرینی حرکت کرده و سر منشا خدمات موثر شوند.

رییس شورای‌عالی بیمه تصریح کرد: مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک برای سال ۹۰ باید در دستور کار تمامی واحدهای بیمه مرکزی باشد و در این راستا معاونت‌های مختلف باید برنامه‌های خود را تدوین و تا پایان سال جاری ارائه نمایند. فرشباف ماهریان در سخنانش تاکید کرد: باید امور را به گونه‌ای سازمان بدهیم که در بلند مدت آثار و نتایج آن نمایان شود.

وی با اشاره به دو سال و نیم حضور خود در بیمه مرکزی خاطر نشان کرد: در این مدت، اصلاح رویه‌ها و عملکرد‌ها را داشته‌ایم و امیدواریم این مسیر ادامه یابد و این امر محقق نخواهد شد مگر با رعایت دقیق قوانین و مقررات در چارچوب اختیاراتی که به واحدها و معاونت‌ها ارائه شده است.

رییس کل بیمه مرکزی عنوان کرد: اصلاح روش‌ها و سرعت بخشی به امور در دستور کار تمامی همکاران در بیمه مرکزی باشد.

به گفته وی، از ابتدای سال آینده برنامه‌های جدید بیمه مرکزی تدوین خواهد شد تا هرچه بیشتر در جهت تعالی سازمانی و خدمت به صنعت بیمه کشور گام‌های موثر برداشته شود.

وی متذکر شد: برای سال آینده برنامه منسجم و کارآمد خواهیم داشت و در این زمینه تمامی واحد‌ها باید دیدگاه‌های خود را برای دستیابی به این استراتژی اعلام نمایند.

فرشباف ماهریان اضافه کرد: اوایل سال آینده با دقت استراتژی بیمه مرکزی مورد بازبینی و بازنگری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تعالی سازمانی باید در بیمه مرکزی نهادینه شود و این نهاد سرآمد سایر نهادها در ارزش‌آفرینی و پاسخگویی به هم میهنان قرار گیرد.