تلویزیون رفتن ما را به ماندن تهیه کننده ترجیح داد

علی فروتن از بازیگران برنامه فیتیله جمعه تعطیله، گفت: برای بهتر شدن برنامه فیتیلیه‌ای‌ها انتظاراتی از مسوولان شبکه دو سیما داشتیم که در نهایت آنها تهیه‌کننده را به ما ترجیح دادند. کارگردان و بازیگران «فیتیله جمعه تعطیله» روز گذشته در یادداشتی خداحافظی از برنامه یادشده را اعلام کردند.

«علی فروتن» در خصوص کناره‌گیری عموهای فیتیله‌ای از برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» به ایرنا گفت: علت اصلی این اقدام را باید از دست‌اندرکاران تلویزیون پیگیری کرد.

وی به انتظارات گروه فیتیله‌ای‌ها از مسوولان تلویزیون اشاره کرد و افزود: گروه برای بهتر شدن و ارتقای سطح کیفی برنامه خواهان افزودن بخش‌هایی به برنامه بودند که نیازمند یکسری هزینه‌ها بود.

بازیگر برنامه پرمخاطب «فیتیله جمعه تعطیله» ادامه داد: قرار بود که دست‌اندرکاران شبکه دو سیما برای انجام امور یادشده تهیه‌کننده جدیدی به گروه معرفی کنند که این اقدام صورت نگرفت و در نهایت کار به جدایی گروه فیتیله‌ای‌ها از برنامه یادشده منجر شد.

فروتن یادآور شد: بعد از کناره‌گیری «مجید قناد» از مجری‌گری این برنامه، حواشی زیاد شد و تغییرات مورد نظر گروه، به‌وجود نیامد و در مقابل نیز مسوولان شبکه دو از تهیه‌کننده حمایت کردند.