گروه بورس - بورس آتی در معاملات این هفته شاهد آغازی مثبت بود که تمامی نمادهای معامله شده آن افزایش قیمت داشتند. به گزارش خبرنگار ما، بورس آتی هر چند دیروز حجم قابل‌توجهی از معاملات را نداشت، اما ۲۵ قرارداد معامله شده این بازار نوسان‌های مثبت و رشد قیمتی را تجربه کردند. ارزش معاملات دیروز آتی در حالی به ۷۶۱ میلیون و ۸۹۸ هزار ریال رسید که ۳۰۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال آن مربوط به معامله ۱۰ قرارداد «اخابر» اردیبهشت‌ماه بود.

براساس این گزارش دیروز ۲ قرارداد «فملی» اردیبهشت‌ماه در حالی با ۵۰۱ ریال افزایش قیمت و نوسان مثبت ۴ درصدی دادوستد شد که در پایان معاملات دیروز صف خریدی به میزان ۴۸ قرارداد برای این نماد به جای ماند. قیمت تسویه این نماد ۱۳ هزار و ۴۹ ریال محاسبه شد. همچنین «فملی» اسفندماه نیز با معامله ۲ قرارداد نوسان مثبت ۸۲/۳ درصدی را تجربه کرد و ۲۵ تقاضای فروش و ۲۰ تقاضای خرید در این نماد باقی ماند.

در همین حال «اخابر» اسفند و «اخابر» اردیبهشت‌ماه نیز هر کدام ۱۰ قرارداد معامله شده داشتند که به ترتیب ۱۲۶ ریال و ۵۶ ریال افزایش قیمت را شاهد بودند.

همچنین بازار دیروز شاهد تقاضای خریداران برای قراردادهای «فولاد» اسفند و اردیبهشت بود که معامله‌ای در این نمادها صورت نگرفت. همچنین «شخارک» اسفندماه با معامله یک قرارداد رشد ۲۰۰ ریالی قیمت را تجربه کرد. قیمت تسویه «شخارک» اسفند مبلغ ۱۶ هزار و ۱۰۰ ریال محاسبه شد. این در حالی است که «شخارک» اردیبهشت‌ماه نیز با ۱۲ تقاضای خرید در قیمت ۱۶ هزار و ۲۰۰ ریال مواجه بود.

از سوی دیگر با وجودی که «وغدیر» اردیبهشت‌ماه با ۲۹ تقاضای خرید شاهد صف خرید در قیمت ۵۱۵۰ ریال بود، اما «وغدیر» اسفند ۵ تقاضای فروش در قیمت ۵۳۵۶ ریال را تجربه کرد. قیمت تسویه «وغدیر» اسفند ۴۹۹۹ ریال بود.