گروه ورزش- رییس سازمان تربیت بدنی در مورد وزارت ورزش و حضورش در‌این وزارتخانه گفت: من اگر به عنوان وزیر ورزش در ورزش نمانم، به عنوان معاون رییس جمهور در خدمت ورزش کشور هستم و کارها را انجام خواهم داد تا همین گونه ورزش به پیشرفت خود ادامه دهد. علی سعیدلو گفت: در آینده‌ای نزدیک از سوی رییس جمهور، وزیر ورزش اعلام می‌شود و من نیز در مورد‌اینکه گفته می‌شود کاندیدای‌ این وزارتخانه هستم، هیچ نظری نمی‌دهم.

سعیدلو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال و تصمیم‌های متفاوت فدراسیون و علی کفاشیان هم گفت: البته این که آقای کفاشیان این گونه حرف می‌زنند تازگی ندارد و اتفاق عجیبی نیفتاده است (با خنده). اگر آقای کفاشیان این کار را نکند شما خبرنگاران بیکار می‌شوید! برای همین ایشان یک روز می‌گویند هست، یک روز می‌گویند نیست! آقای کفاشیان این جوسازی را می‌کند که شما خبرنگاران همیشه حاشیه داشته باشید! اما موضوع فوتبال این است که ما دیدیم با این که همه رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم است، اما اقبال بیشتری نسبت به فوتبال وجود دارد و مردم از فوتبال کمی‌گله داشته اند. به همین دلیل از فدراسیون فوتبال خواستیم برنامه ریزی و استعداد‌یابی و برگزاری منظم لیگ را انجام دهند.

یکی دیگر از موارد و البته فقط یکی از مواردی هم که می‌تواند به پیشرفت فوتبال کمک کند حضور سرمربی خوب و برجسته است. خواهش کردیم که با برنامه ریزی و حساب و کتاب یک مربی خوب را بیاورند، هزینه‌اش را هم در صورتی که معقول باشد ما می‌پردازیم. جمع‌بندی نهایی آنها یک یا دو هفته دیگر انجام می‌شود . من همین جا قول می‌دهم تا قبل از سال ۹۰ یک سرمربی خوب که مورد قبول و رضایت مردم باشد انتخاب شود.