ویدئو پروژکتور جدید با امکان ارتقای وضوح تصویر

بازار دیجیتال- شرکت Epson یک ویدئو پروژکتور جدید را به بازار معرفی کرده است. این محصول که برای کاربران تجاری و حرفه‌ای طراحی شده، با مدل EX۳۲۰۰ به بازار معرفی شده است. این دستگاه که برای کاربردهای چندرسانه‌ای هم مناسب است، امکان نمایش تصاویر در اندازه‌های بزرگ را به کاربرانش می‌دهد. این محصول همچنین برای کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و تماشای فیلم‌های سینمایی هم انتخاب مناسبی است.

این ویدئو پروژکتور جدید مجهز به تکنولوژی ۳LCD بوده و تصاویر رنگی و سیاه و سفید را با شدت روشنایی ۲۶۰۰ انسی لومن برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه تصاویر را با وضوح تصویر SVGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب تصاویر در این دستگاه با وضوح تصویر ۶۰۰×۸۰۰ نقطه‌ای برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود. این وضوح حتی امکان ارتقا به ۱۰۵۰×۱۴۰۰ نقطه‌ای را هم دارد. این ویدئو پروژکتور تصاویر را با کنتراست ۱ به ۲۰۰۰ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه مجهز به پورت‌های مختلفی مانند HDMI، USB و S-Video بوده و طراحی بدنه آن ساده و نسبتا سبک است. شرکت Epson اعلام کرده است که این محصول جدید را به تازگی و با قیمت ۵۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش می‌‌رساند.