بعد از پرسپولیس نوبت استقلال است که فریادش از میزبانی عربستان به هوا برود

مسوول کمیته رسانه‌های باشگاه استقلال گفت: با رایزنی‌های انجام شده قرار است تا پایان روزدوشنبه (دیروز) مشکل صدور ویزای کاروان استقلال برای انجام دیدار با النصر عربستان برطرف شود. تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار باتیم سایپا در لیگ برتر فوتبال، روز جمعه هفته جاری راهی عربستان می‌شود تا خود را برای دیدار با النصر عربستان که سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود آماده کند. این در حالی است که مسوولان سفارت عربستان هنوز ویزای بازیکنان و مسوولان باشگاه استقلال را صادر نکرده‌اند و اولین گام را برای ایجاد جنگ روانی برای این تیم برداشته‌اند.

محمد حیرانی در این خصوص یادآور شد: متاسفانه تا این لحظه هنوز ویزاهای ما صادر نشده است و به همین دلیل نامه انتقاد آمیز خود را به مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین باشگاه النصر عربستان فرستادیم.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم این مشکل از باشگاه النصر عربستان سرچشمه می‌گیرد یا با دستور فدراسیون فوتبال عربستان بوجود آمده است. به هر حال می‌توان آنرا به نوعی جنگ روحی و روانی برای ما دانست. حیرانی در خصوص اقدامات باشگاه استقلال برای برطرف شدن این مشکل تاکید کرد: روز یکشنبه از طریق فدراسیون فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال عربستان تماس گرفتیم و آنها قول دادند تا به زودی این مشکل را برطرف کنند. امیدوارم این مساله هر چه زودتر حل شود تا بدون دغدغه تهران را به مقصد عربستان ترک کنیم.

وی گفت: قرار است به همراه علی امیری معاون باشگاه استقلال یک روز زودتر از کاروان به عربستان برویم و اقدامات و هماهنگی‌های لازم را برای اسکان تیم انجام دهیم.

به گفته حیرانی، کاروان استقلال ساعت ۲۱ روز جمعه هفته جاری به عربستان می‌رود تا این تیم روز سه شنبه هفته بعد در زمین النصر به میدان برود. همچنین آبی پوشان تهران پس از انجام مناسک مذهبی در مکه و مدینه پنج‌شنبه به تهران باز می‌گردد.