پولسازترین برنامه‌های تلویزیونی دنیا
سریال‌های «لاست»، «24»، «دومرد و نصفی» و «زنان خانه‌دار ناامید» جزو 10 برنامه پولساز تلویزیون در سال گذشته میلادی بودند.

اینساید تی‌وی اعلام کرد، در فهرست ۱۰ عنوانی پولسازترین برنامه‌های تلویزیونی سال ۲۰۱۰ میلادی، نام سریال‌های پرطرفداری چون «۲۴»، «دومرد ونصفی» و «لاست» یا «گمشدگان» به چشم می‌خورد.
سریال پرحاشیه «دومرد ونصفی» از شبکه «سی.بی.اس»، با 2 میلیون و هشتصد و نود هزار دلار سود پس از «امریکن آیدل» با سود بی‌سابقه 7 میلیون و صدهزاردلاری، مقام دوم این رده‌بندی را کسب کرد. پس از «دومرد ونصفی» - سریالی که یکی از بازیگرانش به دلیل اختلافات داخلی در نیمه‌های ساخت آن اخراج شد - «زنان خانه‌دار ناامید» از شبکه «ای.بی.سی» با دو میلیون و 740 هزار دلار و «آناتومی گری» - دیگر سریال این شبکه تلویزیونی - با دو میلیون و 670 هزار دلار سود در رده سوم و چهارم این فهرست قرار گرفتند.
از دیگر برنامه‌های پربیننده شبکه «ای.بی.سی» سریال تلویزیونی «لاست» یا «گمشدگان» بود که با دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار سود، ششمین برنامه پولساز سال ۲۰۱۰ شناخته شد.
«تئوری انفجار بزرگ» سریالی از شبکه «سی.بی.اس» است که با دو میلیون و 500 هزار دلار هفتمین برنامه پولساز لقب گرفت و پس از آن سریال پرطرفدار «24» از شبکه «فاکس» با سودی دو میلیون و 450 هزار دلاری در این فهرست دیده می‌شود.