لیزری پرفروش اچ پی

بازار دیجیتال- مدل Laserjet M۱۲۱۴nfh به عنوان چاپگر پرفروش لیزری چندکاره HP در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این چاپگر تک رنگ لیزری دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت چاپ دورو اسناد، تجهیز به حافظه ۶۴ مگا بایتی، پردازنده ۴۰۰ مگاهرتزی، کارت شبکه و... است. این دستگاه چند منظوره همچنین به یک درگاه usb۲.۰ ،یک درگاه شبکه Rj۴۵، یک درگاه تلفن Rj۱۱ و کارتریج CE۲۸۵A مجهز است. Laserjet M۱۲۱۴nfh همچنین با سیستم‌های عامل Windows® ۷; Windows Vista®; Microsoft® Windows® XP, Server۲۰۰۳, Server ۲۰۰۸ سازگار است.

سرعت چاپ این دستگاه چند منظوره لیزری نیز برای اسناد سیاه و سفید ۱۸برگ در دقیقه و وضوح چاپ آن با بهترین کیفیت ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

وضوح چاپ این دستگاه چندمنظوره با فناوری HP FastRes نیز تا۱۲۰۰ نقطه در اینچ است. این را هم در نظر داشته باشید که وضوح چاپ معمولی این دستگاه هم تا ۶۰۰ در ۴۰۰ نقطه در اینچ است. ابعاد Laserjet M۱۲۱۴nfh نیز ۴۳۵ در ۲۶۵ در ۳۰۶ میلیمتر و وزن آن ۳/۸ کیلوگرم است.این دستگاه چند منظوره با قیمت ۳۴۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.