دنیای‌اقتصاد- سمنان-عباس منصوریان: سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامــل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سرعت در ارائه خدمات، تسریع در اجرای پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و بهبود و افزایش بهره‌وری از جمله مهم‌ترین نکات کلیدی در مشارکت و تحقق عملیاتی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان به‌شمار می‌رود. وی با بیان اینکه می‌بایست در بحث زمان و هزینه صرفه‌جویی بهینه صورت گیرد، افزود: با بهره‌گیری از سیستم مدیریتی روز باید برنامه، شاخص‌ها، استراتژی‌ها و اهداف عملیاتی تعیین شده در راستای سیاست‌ها و اهداف عالی وزارت نیرو و محورهای اساسی شرکت توانیر انجام شود.

وی انجام کامل برنامه‌های کاهش پیک بار سال ۹۰ را یادآور شد و مهندسی مجدد روشنایی معابر، اجرای دستورالعمل بازدید، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، نظارت بیش از پیش بر قطع و وصل و خاموشی شبکه و واحدهای اتفاقات را مورد تاکید قرار داد.

موسوی زاده سال ۹۰ را سال درخشش بیشتر در حوزه خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: تا به حال حدود ۲۰ میلیارد ریال در تاسیسات برقی پروژه‌های مسکن مهر این استان سرمایه‌گذاری شده و تداوم این امر مهم در سال‌جاری نیز با سرعت بیشتری همراه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان برقراری و راه‌اندازی سیستم GIS و گروه مطالعات شبکه، تکمیل سامانه مرکز تماس‌ها، اجرای بودجــه بر مبنای نتیجه و عملیاتی نمودن سیستم حسابداری بر حسب قیمت تمام شده و کاهش هزینه‌ها، تداوم فعالیت‌های مرتبط با مدیریت مصرف، استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه‌ها، جلب بیشتر مشارکت بخش خصوصی در بخش مولدین مقیاس کوچک، تقویت حس مالکیت با ارائه پیشنهادهای سازنده، اقدامات انگیزشی و توسعه تفویض اختیارات را از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های شرکت در سال ۹۰ اعلام کرد.