اولین پلیر مجهز به پیکو پروژکتور به بازار عرضه شد

بازار دیجیتال- آن دسته از کاربران حرفه‌ای که به دنبال محصولات متفاوت و منحصر به فرد هستند، این خبر را بخوانند. یک دستگاه Mp۳ player جالب و جدید به بازار معرفی شده است که امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌‌دهد. این محصول که با نام Sceptre Luna به بازار معرفی شده است، مجهز به یک پیکو پروژکتور هم هست. این دستگاه در واقع اولین پلیر مجهز به پیکو پروژکتور است که تا حالا به بازار عرضه شده است. طراحی بدنه این محصول بسیار ساده بوده و کاربری با آن ساده و راحت است. این پلیر خاکستری رنگ هیچ نمایشگری نداشته و مبتنی بر حافظه فلش است. این دستگاه امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه microSD را داشته و قابلیت پشتیبانی آنها تا ۳۲ گیگابایت را هم به کاربرانش می‌دهد.

پروژکتور کوچک تعبیه شده روی این دستگاه هم امکان نمایش فایل‌های ویدئویی و اسلایدها را به کاربرانش می‌دهد. البته این پروژکتور تنها در زمانی قابل استفاده است که پلیر در حال پخش موسیقی نباشد. این پروژکتور امکان نمایش تصاویر از فاصله ۹۹ اینچی را داشته و تصاویر را حداکثر با اندازه ۵۰ اینچی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این ویدئو پروژکتور تصاویر را با شدت روشنایی ۵ انسی لومن و وضوح تصویر ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل نمایش می‌دهد.

این دستگاه فایل‌های موسیقی با فرمت‌های Mp۳، WMA و WAV و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI، MOV، MPEG و عکس‌های JPEG و BMP را اجرا و پخش می‌کند.عمر کم باتری عیب بزرگی برای این محصول به حساب می‌آید. کاربران این دستگاه برای استفاده از پروژکتور آن در صورت شارژ کامل تنها یک ساعت زمان دارند؛ اما این کاربران برای گوش دادن به موسیقی با این دستگاه ۲ ساعت زمان در اختیار دارند. ابعاد این دستگاه برابر ۱/۱×۴/۵×۵/۶ اینچ بوده و وزن آن به ۷۴ گرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت تولیدکننده این محصول، دستگاه Sceptre Luna در حال حاضر با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.