تصاویری از دو گوشی هوشمند سونی‌اریکسون با نام‌های MT۱۵ Hallon و LT۱۵ Anzu به شکل غیررسمی منتشر شده است. با توجه به تصاویری که از گوشی‌های هوشمند جدید سونی اریکسون منتشر شده، گوشی LT۱۵ Anzu همان X۱۲ از سری Xperia خواهد بود و MT۱۵ Hallon یک گوشی آندروید با صفحه نمایش بزرگ است. Anzu دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین ثانویه

هم دارد.

به نظر می‌رسد سونی‌اریکسون قصد دارد این گوشی‌ها را در طول نمایشگاه CES ۲۰۱۱ که اواخر هفته آینده در لاس وگاس برگزار می‌شود، رونمایی کند. گفته می‌شود هر دو گوشی MT۱۵ Hallon و LT۱۵ Anzu از نسخه ۳/۲ آندروید گوگل پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین بر اساس گفته فروشندگان بازار گوشی‌های VIVAZ و HAZEL سونی‌اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.

دو مدل VIVAZ و HAZEL سونی‌اریکسون که با قیمت ۳۰۰ و ۲۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد، مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.

صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایتی و مرورگر مستندات آفیس از مشخصات فنی گوشی VIVAZ و صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی از مشخصات فنی گوشی HAZEL سونی اریکسون به شمار می‌آید.

C۹۰۱، Zylo، Cedar و X۱۰ mini pro از دیگر مدل‌های خوش‌فروش سونی‌اریکسون به شمار می‌آید که با قیمت۹۵، ۱۶۰، ۲۰۰ و ۲۹۵ هزار تومانی در بازار به فروش می‌رسد.