اعدام یک عضو گروهک منافقین و یک جاسوس موساد

یک عضو گروهک منافقین و یک جاسوس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، سحرگاه دیروز - سه‌شنبه‌ - در زندان اوین به اتهام محاربه به دار مجازات آویخته شدند. به گزارش ایسنا، اتهامات «علی صارمی» عضو گروهک منافقین، محاربه و فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. حسب محتویات پرونده نامبرده در دی ماه سال ۱۳۶۱، مردادماه سال ۱۳۶۸، اسفندماه ۱۳۸۴ و سرانجام در شهریورماه ۱۳۸۶ به دلیل فعالیت‌های مکرر و حضور در مراسم‌ها و تشکل‌های ضدانقلابی در طرفداری از منافقین و ارسال اخبار برای این گروهک، دستگیر شده و در بازرسی از منزل وی، مقادیری سی‌دی، فیلم، عکس‌های منافقین و اوراق دست نویس تشکیلاتی گروهک یاد شده

کشف و ضبط می‌شود.

جلسه رسیدگی به اتهامات «علی صارمی» با حضور نماینده دادستان و وکیل مدافع وی برگزار ‌شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از اخذ آخرین دفاع، نامبرده را با رعایت ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی و مادتین ۱۸۶، ۱۹۰ و ۱۹۱ همین قانون به اعدام محکوم شد که پس از اعتراض، حکم صادره در مرجع استیناف،‌ قطعی شد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادستانی تهران، محکوم علیه اعدامی دیگر «علی اکبر سیادت» نام داشت که از سال ۱۳۸۳ با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده بود.

سیادت حاضر شده بود در مقابل دریافت شصت هزار دلار، اطلاعات طبقه‌بندی شده کشور را به رژیم صهیونیستی منتقل کند. محکوم علیه در مهرماه سال ۱۳۸۷، زمانی که قصد داشت به همراه همسرش از کشور فرار کند، دستگیر و مشخص می‌شود که وی از طریق تلفن اعتباری با سرویس اطلاعاتی اسرائیل تماس مستمر دارد.

پس از پایان تحقیقات و اخذ آخرین دفاع، برای نامبرده قرار مجرمیت و کیفرخواست به اتهام جاسوسی موضوع مواد ۵۰۱ و ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی صادر و با ارجاع پرونده به شعبه دهم دادگاه انقلاب اسلامی، محاکمه متهم با حضور وکیل و نماینده دادستان برگزار می‌شود و شعبه رسیدگی‌کننده، اقدامات مجرمانه و عالمانه متهم را مصداق اقدام در جهت تقویت رژیم صهیونیستی، مقابله با جمهوری اسلامی و افساد فی‌الارض تشخیص داده و او را به اعدام محکوم می‌کند و پس از اعتراض، پرونده به دادگاه استیناف ارسال و حکم صادره تایید می‌شود.