میهمان نوازی مردم کرمانشاه زبانزد خاص و عام است

مهندس سید دادوش هاشمی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان که در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، اظهار داشت: همه ما نمایندگان مردم استان هستیم و اگر کارمان را درست انجام دهیم، شان و منزلت مردم این استان را نگه داشته ایم، اما اگر کارمان را درست انجام ندهیم به مردم این استان ظلم کرده ایم. وی افزود: تا فرصت باقی است باید تلاش کنیم که نواقص موجود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در هر بخشی از بین ببریم و به گونه ای آبرومند پذیرای گردشگران در ایام نوروز ۹۰ باشیم.

مهندس هاشمی خاطرنشان کرد: باید به هر نحو ممکن شرایطی را فراهم آوریم که در ایام نوروز وجهه میهمان نوازی کرمانشاهیان به بهترین شکل ممکن حفظ شود چرا که از دیرباز میهمان نوازی مردم کرمانشاه زبانزد خاص و عام بوده است.

هاشمی یادآور شد: در ایام نوروز اکیپ های نظارتی باید به صورت مستمر و مداوم از ارائه دهندگان خدمات به گردشگران بازدید به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که در ایام نوروز از طرق مختلف گردشگران و میهمانان نوروزی را به بازارچه های مرزی استان بکشانیم تا از آن طریق، مدت ماندگاری آن ها را در استان افزایش دهیم.

استاندار کرمانشاه گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی توانمندیهای استان در بخش های مختلف است، لذا در این راستا نباید هیچ گونه کم کاری صورت گیرد.