شش تیم خارجی در جام تختی
سی و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد گرامیداشت دهه مبارک فجر جام تختی در حالی روزهای ۶ تا ۸ اسفند ماه آینده در جزیره کیش برگزار می‌شود که تاکنون شش کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

روسیه با 12، قرقیزستان با 16، آمریکا با 11، کره‌‌شمالی با 4، مغولستان با 11 کشتی‌گیر و همراه و ترکیه با 11 کشتی‌گیر در این جام شرکت می‌کنند.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال
سیزدهمین هفته از لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری 6 دیدار به پایان می‌رسد.* برنامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ‌ برتر به این شرح است: * مهرام تهران - بانک سامان تهران * دانشگاه آزاد تهران - توزین الکتریک کاشان * ملی حفاری اهواز - راه و ترابری قم * ذوب‌آهن اصفهان - هیات بسکتبال شهرکرد * پتروشیمی بندر امام - شهرداری گرگان * کاسپین قزوین - ب.آ شیراز.

بهترین مربی والیبال جهان در تهران
خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا دیروز برای گفت‌وگو با مسوولان فدراسیون والیبال ایران وارد تهران شد. این مربی سرشناس آرژانتینی الاصل، تیم ایتالیا را ۴ دوره قهرمان لیگ جهانی، سه دوره قهرمان اروپا و یک دوره هم نایب قهرمان جهان کرد.

کسب دومین مدال طلای ایران توسط کلاهدوز
رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان و جوانان آسیا بخش استقامت جاده با کسب دومین مدال طلای ایران توسط امیرکلاهدوز آغاز شد. رقابت‌های بخش جاده و استقامت قهرمانی آسیا از دیروز چهارشنبه با برگزاری مسابقات تایم تریل زنان و مردان آغاز شد که در نخستین روز این مسابقات امیر کلاهدوز رکابزن جوان کشورمان در ماده تایم تریل با ایستادن بر سکوی نخست دومین نشان طلای تیم ایران را در این رقابت‌ها به گردن آویخت.