گروه بورس- دیروز در بورس آتی تعداد ۹۰ قرارداد به ارزش سه میلیارد و ۶۷ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال دادوستد شد.

به گزارش خبرنگار ما، معاملات دیروز بورس آتی در حالی ادامه یافت که ۵۱ قرارداد «فملی» اردیبهشت‌ماه و ۳۸ قرارداد «اخابر» اسفندماه تجربه روزی منفی را داشتند. این در حالی است که در پایان معاملات دیروز همچنان «فملی» اردیبهشت و «اخابر» اسفندماه با ۸۶ و ۷۰ متقاضی فروش، با صف فروش به کار خود پایان دادند.

در همین حال «فملی» اسفندماه با معامله یک قرارداد، رشد ۴۹۷ ریالی قیمت تسویه را شاهد بود تا تنها نماد مثبت دیروز باشد؛ اما این قرارداد نیز روز گذشته را با ۲۶ تقاضای فروش پایان داد.

بر این اساس قیمت تسویه «فملی» اسفند ۱۲ هزار و ۹۴۲ ریال، «فملی» اردیبهشت‌ماه ۱۳ هزار و ۴۷ ریال و «اخابر» اسفندماه مبلغ ۳۱۸۴ ریال بود.

این در حالی است که روند منفی ملی مس در بازار نقدی به دلیل اعلام بودجه ۹۰ از جمله مهم‌ترین دلایل عقب‌نشینی معامله‌گران از این قرارداد بود. از سوی دیگر «وکار»، «وپارس» و «کچاد» اسفندماه نیز از دیگر نمادهای پربیننده دیروز آتی بودند که هیچ معامله‌ای را نداشتند و همچنین «اخابر» اردیبهشت‌ماه با ۲۵۱ موقعیت باز شاهد ۱۵ تقاضای خرید و ۳۲ تقاضای فروش بود که قیمت تسویه را در این نماد به مبلغ ۳۵۲۳ ریال رساند.