جهان فولاد غرب ، از واردات مواد اولیه بی نیاز می شود
مدیران مجتمع جهان فولاد غرب معتقدند:
احترام به حقوق مصرف کننده شرط پیشرفت و بقا است
شرکت مجتمع جهان فولاد غرب مجهز به سیستم نورد گرم با تکنولوژی روز دنیا می باشد و توانایی تولید محصولات تیر آهن، نبشی و ناودانی را با ظرفیت 300 هزار تن در سال دارد.

وابستگی به ماده اولیه (شمش) و مشکلات کیفی و کمی پیرامون آن مدیران شرکت را بر آن داشت تا در ابتدای سال ۱۳۸۸ شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون را تاسیس نمایند و مراحل اداری اخذ مجوزهای ذوب آهن و تولید شمش مورد نیاز خود را آغاز نمایند. این پروژه توسط کارشناسان زبده داخلی نظارت گردیده و خط تولید آن از خارج کشور وارد خواهد شد و تولید آن سالیانه ۱۵۰ هزار تن آهن اسفنجی از سنگ آهن هماتیت و ۲۰۰ هزار تن شمش فولادی خواهد بود.
حضور مدیریت مجرب و توانمند و مشاوران و کارکنان فعال و خستگی ناپذیر و وجود رابطه تشکیلاتی مبتنی بر دانش روز موجب شده است که این مجتمع روز به روز با پویایی و تلاش موفقیت های بیشتری را تجربه نماید. تمامی مجموعه در جهت تحقق اهداف مدیرانی فعالیت می نمایند که معتقدند احترام به حقوق مصرف کننده شرط پیشرفت و بقاء در عرصه تولید است و این حقوق با ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت قابل دسترسی است.
شاخصه چشم گیرگروه صنعتی شکری فعالیت بر روی صنایع مادر است. مسلما ایجاد واحدهای تولید فولاد و به خصوص پروژه ذوب‌آهن بیستون می تواند به عنوان صنعت مادر زمینه ساز توسعه و رشد منطقه باشد. ضمن اینکه ذوب آهن به عنوان یک صنعت اشتغالزا خود موجب ایجاد فرصت های شغلی غیرمستقیم و جنبی بسیار زیادی است و مسلما وجود صنایع فولاد استان در کاهش بیکاری اثرات قابل توجه و بسیار چشم گیری خواهد داشت.

مجتمع جهان فولاد غرب ، واحد نمونه صنعتی کشور
جهانبخش شکری رییس هیات مدیره شرکت مجتمع جهان فولاد غرب و رییس هیات مدیره شرکت ذوب آهن بیستون می‌باشد.وی مدیرعامل شرکت دستکش مینا، رییس هیات مدیره مجتمع جهان موزاییک آذربایجان، نایب رییس هیات مدیره فولاد نگین خلیج فارس و همچنین رییس هیات مدیره شرکت ماشین سازی تکنوتراش است که ورود به عرصه صنعت را به تبعیت از راه پدر پی گرفت و با ادامه دادن به فعالیت پدر موفق به تاسیس واحدهای صنعتی متعددی گردید و از سال 1383 نیز وارد عرصه صنعت فولاد شد.
جهاندار شکری:
به همان اندازه که در قبال خانواده خود مسوولیت داریم، در قبال جامعه نیز متعهدیم
جهاندار شکری در سال ۱۳۸۸ به عنوان کارآفرین جوان استان برگزیده شد، وی متولد ۱۳۶۳ و فارغ التحصیل مدیریت صنعتی است که همزمان با تحصیل در سال ۱۳۸۱ مبادرت به ایجاد یک شرکت ماشین سازی به نام تکنوتراش نمود و از سال ۱۳۸۴ نیز عضو هیات مدیره شرکت جهان فولاد غرب و مدیریت پروژه جهان فولاد غرب را عهده دار گردید. وی با آغاز بهره برداری مجتمع به عنوان مدیر کارخانه منصوب شد.
جهاندار شکری در سال 1388 مبادرت به تاسیس شرکت مجتمع ذوب آهن بیستون نموده و به عنوان یکی از اعضا این شرکت، سمت مدیرعامل آن را به عهده گرفت.
از سوی رییس جمهوری:
لوح تقدیر و تندیس روز صنعت و معدن به جهانبخش شکری اعطا شد
مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن روز شنبه ۱۲ تیرماه سالجاری از طریق وزارت صنایع و معادن با حضور دکتر احمدی‌نژاد رییس جمهوری کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد.


در این مراسم که چند تن از وزراء، رییس کل بانک مرکزی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و معاونان وزارت صنایع، رییس خانه صنعت و معدن کشور، رییس بخش صنعت اتاق بازرگانی کشور و تعداد زیادی از فعالان بخش خصوصی حضور داشتند، از تعدادی از صنعتگران و واحدهای نمونه صنعتی و معدنی کشور تجلیل شد.
جهانبخش شکری رییس هیات مدیره شرکت مجتمع جهان فولاد غرب از جمله برگزیدگانی است که لوح تقدیر و تندیس روز صنعت و معدن از سوی رییس جمهوری به وی اعطا شد.

جهان فولاد غرب ، حامی ورزش استان
شرکت جهان فولاد غرب حمایت از جامعه ورزشی استان را وظیفه خود دانسته و در طی 2 سال اخیر حامی رشته های ورزشی مختلف از جمله: بوکس ، ورزش باستانی ، پاورلیفتینگ و دو و میدانی بوده است.
با حضور استاندار کرمانشاه:
از جهانبخش شکری کارفرمای نمونه استان تجلیل شد
در مراسم جشنی که به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، کارگران و کارفرمایان نمونه استان معرفی شدند. جهانبخش شکری، از جمله کارفرمایان نمونه ای است که با اهدا، هدیه، تندیس و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
رمز موفقیت مجتمع جهان فولاد غرب ، نگاه علمی به مقوله تولید است . همکاری جهاد دانشگاهی و پارک علم و فن آوری با شرکت جهان فولاد غرب موجب ایجاد امید در دل موافقان همکاری دانشگاه و صنعت شد.