ایسنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار گفت: سامانه اینترنتی ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی حاصل کار طولانی مدت بین دو حوزه‌ وزارت اقتصاد و شرکای اجتماعی وزارت کار و امور اجتماعی است. مجتبی زارعی در مراسم تجلیل از ۳۲ سال تلاش و بصیرت جامعه کارگری و افتتاح سامانه اینترنتی سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی گفت: افتتاح این سامانه نوعی وفای به عهد رییس‌جمهور برای توزیع عادلانه ثروت در بین توده ملت است.

وی ادامه داد: تجلی توزیع عادلانه ثروت در برنامه‌ هدفمندسازی یارانه‌ها و سهام عدالت مشخص است و سلوک دولت نهم و دهم این بوده است که طبقه فرو دست بر طبقه برخوردار پیشی بگیرد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار با بیان اینکه در بین کارگران دو قشر از همه محبوب‌ترند، تصریح کرد:‌ کارگران فصلی و کارگران ساختمانی همیشه جویای کارند، ولی متاسفانه شغلی پایدار ندارند؛ بنابراین فرمان رییس‌جمهور در خصوص توزیع سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی در وزارت کار و امور اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی خدمت مهمی در جهت ارائه خدمات به آنان بوده است.

زارعی با بیان این که این همایش برای تجلیل از ۳۲ سال بصیرت سیاسی کارگران ایران است، خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور علاوه بر اهدای ۳۰۰ سکه بهار آزادی به کارگران با همت وزیر کار و امور اجتماعی ۳۴ خودرو نیز از طرف وی در جهت تقدیر از کارگران نمونه اهدا می‌شود.

کارگران می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس سایت www.karsaham.ir مراجعه کنند.