مدیرروستا به پاس همدان بازگشت
علی‌اصغر مدیرروستا برای دومین بار در طول این فصل با باشگاه پاس همدان قرارداد بست.

در جریان جلسه هیات مدیره باشگاه پاس همدان، برای سرمربی‌گری با علی‌اصغر مدیرروستا توافق حاصل شد و وی تا پایان فصل دهم لیگ برتر سرمربی تیم همدانی خواهد بود. مدیرروستا در ابتدای فصل سرمربی این تیم بود، ولی پس از استعفای اول ملاحی از سرمربی‌گری تیم استعفا داده بود.

نبرد یونایتد و آرسنال
امشب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس از سرگرفته می شود و در حساس‌ترین بازی این مرحله شاهد رویارویی منچستریونایتد و آرسنال خواهیم بود.
یونایتد که در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مغلوب چلسی و لیورپول شده بود، اکنون باید مقابل یکی دیگر از تیم‌های برتر لیگ برتر قرار بگیرد و آرسنال که پس از ناکامی در رقابت‌های لیگ کاپ و لیگ قهرمانان اروپا، سرخورده شده‌اند، در فکر زنده نگاه داشتن شانس قهرمانی شان در جام حذفی هستند.

توجیه خیابانی!
در حالی که استقبال کم هواداران ایرانی از بازی‌های تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را نگران کرده است، جواد خیابانی در جریان بازی استقلال و سایپا استدلال کرد: «دلیل خالی بودن سکوها این است که شب عید است و مردم مشغول رتق و فتق امور عیدشان هستند.»

بانوان ایران در آستانه صعود به المپیک
تیم فوتبال بانوان ایران با وجود تساوی مقابل اردن همچنان در صدر جدول گروه C مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در قاره آسیا قرار دارد. بانوان فوتبالیست ایران که در راه حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن ابتدا موفق به شکست 4 بر صفر تیم فلسطین شده بودند، روز پنج‌شنبه در شهر «زرقا» اردن به مصاف میزبان گروه C رقابت‌ها رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند.