گروه بورس جهانی - قیمت نفت در بازارهای جهانی در شرایطی پایین آمد که نرخ طلا در بورس تجاری نیویورک با افزایش قیمت روبه‌رو شد، اما در دیگر بازارهای جهانی روند نوسانی داشت.

قیمت طلا در بورس توکیو نزدیک ۱۴ ین کاهش یافت. به طوری که قرارداد تحویل ژوئن آن ۱۰ ین و تحویل آگوست ۱۴ ین پایین آمد. دادوستد نقره نیز در یکی از سررسیدها نزدیک ۳۰ سنت بالا رفت این در شرایطی بود که در دیگری تغییری روی نداد. معامله پلاتینیوم ۲۰ ین افزایش یافت؛ این در حالی بود که پالادیوم نیز ۱۶ ین گران شد. مبادلات گازوئیل با نوسان روبه‌رو شد، اما دادوستد نفت خام و نفت سفید روند نزولی داشت.
پلاستیک نیز نزدیک 30 ین پایین آمد.در بورس کالایی شانگهای دادوستد طلا برخلاف بازار توکیو با نوسان روبه‌رو شد. معامله آلومینیوم و مس با کاهش قیمت‌ها دنبال شد این در شرایطی بود که روی افزایش قیمت را تجربه کرد.
میلگرد تا حدودی بالا رفت، اما سیم مفتول تغییری نکرد. پلاستیک طبیعی بالای ۲ هزار یوآن به ازای هر تن کاهش یافت. دادوستد نفت کوره پایین آمد.
در بورس تجاری نیویورک نفت خام به ازای هر بشکه اندکی کاهش یافت ، پلاتینیوم و پالادیوم نیز با کاهش قیمت‌ها روبه‌رو شد. در بورس کالایی نیویورک مس اندکی پایین آمد، اما معامله طلا و به تبع نقره در این بازار با روند صعودی قیمت‌ها دنبال شد.