روزانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شهد خوی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کاشی پارس صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شیشه و گاز در رده دهم این گروه ایستاد. «کگاز» با سرمایه‌ای معادل ۷۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه گذاری صنعت‌ومعدن پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری غدیر دراین دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۸۳۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک تجارت به خود اختصاص داد. گل گهر در رده دهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل سه هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک تجارت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وتوصا» معادل ۹۰۶ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد ‌و ۸۰۰ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس و خوزستان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «سفارس» با سرمایه‌ای برابر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۱۵ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. کشت پیاذر هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غاذر» مبلغ 501 ریال و سرمایه آن معادل 5 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ایران تایر به دست آورد. قند قزوین در جایگاه نهم ایستاد. «قزوین» سود هر سهم خود را با سرمایه 43 میلیارد و 650 میلیون ریال، 103ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 236 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته کیمیدارو به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شبریز» با سرمایه یک هزار و 942 میلیارد ‌و 105 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 176 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
کیمیدارو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بوعلی در این گروه ششم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800 میلیارد‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 100ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 28میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه 100 میلیارد و 800 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 515 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که تهران شیمی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شتهران» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸میلیارد ‌‌و ۵۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سموم علف کش در رده هشتم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۹۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه
یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 40 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده چهارم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 429 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 924 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر
۳۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس