یک پخش‌کننده موسیقی با قابلیت از سونی

بازار دیجیتال- مدل NWZ-E۴۴۴ به عنوان پخش‌کننده موسیقی پرفروش سونی در بازار معرفی شده است.این دستگاه که از سری mp۳ و mp۴ player‌‌های سونی است به صفحه نمایش ۲ اینچ با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل و با قابلیت نمایش ۲۶۲.۱۴۴ رنگ است.تجهیز به حافظه هشت گیگابایتی، گیرنده رادیو FM و... از سایر ویژگی‌‌های این دستگاه است. با بهره‌گیری از سه نوع فناوری به کار رفته در این دستگاه، کاربر صدایی با کیفیت بالا را دریافت خواهد کرد. این فناوری‌‌ها عبارتند از:

Clear Stereo، Clear Bass، DSEE. این سه فناوری به کمک هم سعی بر این دارند که خروجی صدای با کیفیت و تا حد ممکن نزدیک تر به صدای طبیعی را ارائه کنند، درست مانند اینکه در یک کنسرت زنده به تماشای آن نشسته باشد.همچنین عمر باتری این پخش کننده بسیار زیاد و مثال زدنی است و این بدین معنا است که کاربر با یک بار شارژ کردن آن مدت زیادتری می‌تواند به موسیقی گوش بدهد. باتری این دستگاه می‌تواند از ۳۰ ساعت پخش موسیقی و ۶ ساعت پخش ویدئو پشتیبانی کند. بنابراین شارژ کردن آن می‌تواند آخرین چیزی باشد که کاربر به آن فکر می‌کند.این دستگاه هیچ محدودیتی برای فرمت‌‌های باز ندارد. منظور از فرمت باز این است که مهم نیست موزیک شما در کجا ذخیره شده است، یا در چه فرمتی است. (WMA، AAC، MP۳) شما می‌توانید تمام library موزیک‌‌های خود را با درگ و دراپ کردن از windows media player۱۱، iTunes یا windows Explorer به walkman منتقل کنید.اجرای انواع فایل‌‌های موسیقی، ویدئو و تصویری با پخش کننده جمع و جور walkman سری E، همکاری دو فناوری صدای به کار رفته

(Clear Stereo/Clear Bass) برای پدید آوردن خروجی هرچه با کیفیت‌تر، عمر باتری بسیار زیاد تجهیز به‌گیرنده رادیو FM به همراه ۳۰ کانال از قبل تنظیم شده، توانایی اجرای فایل‌‌های موسیقی و ویدئو در فرمت‌‌های مختلف از قبیل: MP۳، AAC L-PCM، WMA برای موسیقی و H۲۶۴/AVC، WMV، MPEG-۴ برای ویدئو از ویژگی‌‌های این دستگاه است.این دستگاه همچنین قابلیت پخش ویدئو ۳۰ فریم بر ثانیه برای وضوح بسیار زیاد حتی در ویدئوهای سریع، قابلیت انتخاب تم‌‌ها و تصاویر پشت زمینه متفاوت به دلخواه کاربر،منوهای ساده و جذاب با میان برهای متعدد درست به مانند گوشی تلفن همراه شما، تجهیز به پورت WM برای اتصال walkman به وسایل ضمیمه مختلف، ضبط کننده صدای کارآمد با فرمت MP۳ به همراه میکروفون داخلی از سایر ویژگی‌‌های این دستگاه است. NWZ-E۴۴۴ با قیمت ۱۹۵ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.