حضور حدادی و پیروزی ممفیس
تیم ممفیس در دیدار دیروز خود با نتیجه خوب ۱۱۱ - ۸۹ مقابل تیم نیواورلینز هورنتز به برتری رسید و حامد حدادی در این دیدار ۱۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه در زمین حضور داشت.

حدادی در این مسابقه 9 امتیاز کسب کرد و یک ترن اوور‌، یک پاس منجر به گل‌، 7 ریباند‌، 3 خطای انفرادی و یک بلاک شات در پرونده خود به ثبت رساند. تیم ممفیس با کسب 46 برد و 34 باخت در رده چهارم جدول منطقه جنوب غرب کنفرانس غرب قرار دارد و مجوز حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌ها را کسب کرده است.

درخشش ایران در اسنوکر آسیا
در دوازدهمین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا؛ اسنوکربازان ایرانی رقیبان خود را شکست دادند. علی روشنی‌کیا و بابک رستمی هر دو از ایران به ترتیب بر اسنوکربازان کشور هند و تایلند غلبه کردند. دوازدهمین دوره مسابقات اسنوکر زیر 21 سال و دهمین دوره مسابقات بیلیارد آسیایی شامگاه شنبه در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد. این مسابقات تا روز جمعه 26 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

روز بزرگ سباستین فتل و رد بول
سباستین فتل دور دوم فصل ‌٢٠١١ رقابت‌های فرمول یک را نیز با قهرمانی به پایان رساند. مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های F۱ در مالزی نیز همانند استرالیا موفق عمل کرد و قهرمانی دیگری را به پرونده ورزشی‌اش افزود. این راننده آلمانی تیم ردبول که در جایزه بزرگ ملبورن توانسته بود، عنوان نخست را از آن خود کند، در سپانگ مالزی هم زودتر از تمام رانندگان به خط پایان رسید و بر سکوی نخست ایستاد.