بنزهایی که بالای یک میلیارد تومان در سایت دیوار خرید و فروش می‎شوند

 همین موضوع سبب شده قیمت این خودرو به‌صورت غیرمنطقی در ایران رشد کند. برای مثال کلاس E در همه جای دنیا ازلحاظ قیمت رقیب بی ام و سری ۵ است درحالی‌که در ایران با قیمتی عجیب، رقیب بی ام و سری ۷ محسوب می‌شود. البته بازار خودروی ایران با قوانین عجیبش همیشه ما را شگفت‌زده کرده است. درواقع سودجویان از علاقه مردم ایران به ستاره آلمانی سو استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را تا جای ممکن بالا می‌برند.

با این شرایط قیمت مرسدس بنز در ایران به راحتی به بالای یک میلیارد تومان رسیده است و ما به این بهانه قصد داریم به بررسی بنزهای میلیاردی در سایت مرجع خرید و فروش خودرو دیوار بپردازیم. در اینجا ما با استفاده از آگهی‎های فروش مرسدس بنز در سایت دیوار با بنزهای میلیاردی بازار ایران بیشتر آشنا می شویم.

مرسدس بنزهای ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومانی

اگر به بررسی آگهی‌های مربوط به خرید و فروش مرسدس بنز در بازه ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بپردازیم، گزینه‎های زیادی در دسترس خواهد بود.

بنزCLS500

مرسدس بنز E250

 اولین گزینه مرسدس بنز E250 است؛ یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین سدان های ایران که قیمت مدل 2015  آن در محدوده یک میلیارد تا 1 میلیارد و 250  میلیون تومان قرار دارد. از ویژگی‎های این خودرو طراحی داخلی لوکس و امکانات رفاهی عالی در کنار عملکرد مناسب موتور است. خرید مرسدس بنز E250 به افرادی که به سدان‎های نیمه‌لوکس و بزرگ علاقه‎ دارند، پیشنهاد می‎شود.

بنزs500

مرسدس بنز S500

یکی از اعضای پرچم‎دار خانواده S با موتوری بسیار قدرتمند و امکاناتی کم نظیر با قیمتی در حدود 1 میلیارد و 100 میلیون تومان در سایت دیوار موجود است. خرید مرسدس بنز S500 مناسب افرادی است که می‎خواهند طعم سواری یک خودروی لوکس واقعی تولید شده توسط مرسدس بنز را بچشند. درون کابین این خودرو دریایی از امکانات رفاهی قرار داده شده است که برای استفاده از همه آن‎ها باید وقت زیادی صرف کنید. آگهی فروش مرسدس بنر S500 موجود در سایت دیوار مربوط به مدل 2013 این خودرو است.

بنزز200

مرسدس بنز C200

کلاس C پرطرفدار نیز یک نماینده در این محدوده قیمتی دارد. قیمت مرسدس بنز C200 محبوب، با افزایشی چشمگیر در سال‎های اخیر حالا به بالای 1 میلیارد تومان رسیده است. این خودرو از لحاظ اندازه جزو سدان‎های سایز متوسط محسوب می‎شود و موتور آن در مقایسه با رقبای هم قیمت عملکرد ضعیف‎تری دارد. آگهی فروش مرسدس بنز C200 مدل 2015 با قیمت 1 میلیارد و 250 میلیون تومان نشان‎دهنده از بین رفتن فاصله قیمتی خانواده کلاس C با خانواده کلاس S در ایران است!

مرسدس بنزهای  1 میلیارد و 300 میلیون تومانی

بنزCLA 45

مرسدس بنز CLA 45

اولین گزینه در این دسته قیمتی یکی از سریع‌ترین خودروهای ایران با شتاب 0 تا 100 زیر 4.6 ثانیه است. CLA 45 از آن دسته از خودروهایی است که هیچ‌وقت معلوم نشد چگونه مجوز ورود به ایران گرفت. موتور این خودرو قوی‎ترین موتور 4 سیلندر 2 لیتری جهان است که به تولید انبوه رسیده است. قیمت مرسدس بنز CLA 45 در سایت دیوار 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است. متأسفانه مشکل اصلی این خودرو پشتیبانی ضعیف آن است.

بنزCLS500

مرسدس CLS 500

قیمت مرسدس بنز CLS۵۰۰ مدل ۲۰۱۲ در سایت دیوار 1 میلیارد و 360 تومان است. این خودرو با امکانات فوق العاده بر روی پلتفرمی از کلاس E قرار گرفته است. قرار گرفتن نام AMG در کنار نام این خودرو گویای خیلی از مسائل است. موتور قدرتمند این خودرو شتابی در حدود 4.4 ثانیه را برای این خودرو به ارمغان آورده است. طراحی خودرو بی نهایت زیبا است و از لوکس ترین سدان های ایران محسوب می‌شود. خانواده CLS در ایران تعداد زیادی ندارند و می‌توان گفت همه آنها از نوع CLS 500 هستند.                                                                          

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.